اینترنت پهنای باند اختصاصی (Dedicated)
اینترنت پهنای باند اختصاصی یا همان اینترنت سازمانی شاتل، راهکاری قابل اتکا است که بدون هیچ نوسانی و بهصورت کاملا پایدار، اتصال کسبوکارها را به شبکه جهانی اینترنت میسر میسازد. این راهکار با ارائه بالاترین کیفیت و ظرفیت نامحدود پهنای باند، به بهبود فرآیندهای کاری و در نتیجه افزایش توان رقابتی کسبوکار کمک خواهد کرد.
اینترنت پهنای باند اُپتیمال (Optimal)
اینترنت پهنای باند اُپتیمال (پهنای باند اختصاصی حجمی) به کسبوکارها این امکان را میدهد که متناسب با سابقه مصرف و با توجه به سرعت و حجمی که نیاز دارند، کیفیت قابل قبولی از اتصال اینترنتی را با هزینهای مناسب دریافت کنند. در واقع کسبوکارهای کوچک و متوسط از جمله کسبوکارهای نوپا (استارتآپ) و مراکز آموزشی که دغدغه کنترل هزینهها را دارند، میتوانند از اینترنت پهنای باند اختصاصی حجمی بهعنوان یک گزینه مطلوب برای دریافت اینترنت با توجه به نیازهای اصلی کسبوکار استفاده کنند.
تلفن سازمانی (VoIP)
تلفن سازمانی به کسبوکارها در هر اندازهای که باشند این فرصت را میدهد که همزمان با توسعه فعالیتشان بتوانند زیرساخت تلفن سازمانی را بهآسانی ارتقا دهند و همیشه بالاترین کیفیت تماس را داشته باشند. تلفن سازمانی شاتل با توجه به نیازهای متفاوت کسبوکارها، به دو شکل ارائه میشود: تلفن ثابت سازمانی (شاتلتاک) و مرکز تماس ابری (شاتلتاک ابری). مرکز تماس ابری مبتنی بر تکنولوژی cloud و مستقل از سرورهای فیزیکی ارائه میشود، در حالی که تلفن ثابت سازمانی از فناوری سیپ ترانک (SIP Trunk) برای برقراری ارتباط استفاده میکند.
میزبانی سرور (Colocation)
دیتاسنتر شاتل با بهکارگیری تجهیزات روز دنیا از معتبرترین برندهای این حوزه و اختصاص نیروی انسانی برای نظارت دائمی روی سرورها، امنترین فضا را برای نگهداری از این دارایی ارزشمند در خارج از محل فعالیت کسبوکارها به وجود آورده است. علاوهبر این، بهصرفه بودن خدمات میزبانی سرور در دیتاسنتر، این راهکار را تبدیل به یک جایگزین فوقالعاده برای نگهداری سرور در محل شرکت کرده است.
ارتباط نقطه به نقطه VPN | APN | VPLS | MPLS
راهکارهای ارتباط نقطهبهنقطه که شامل شبکه خصوصی مجازی (VPN)، شبکه امن اختصاصی همراه (APN)، MPLS و VPLS میشوند، به کسبوکارها کمک میکنند تا ارتباطی پایدار و امن را بین شعب و دفاترشان در سراسر کشور برقرار کنند. ارتباط نقطهبهنقطه در عین حال که باعث افزایش بهرهوری میشود، بهدلیل رعایت بالاترین سطح از پروتکلهای امنیتی از خسارتهای جبرانناپذیر در هنگام انتقال داده پیشگیری میکند.
سیمکارت سازمانی
شاتل، با هدف تکمیل زنجیره ارزش خدمات ارتباطی و مخابراتی، فعالیت در بازار خدمات ارتباطی همراه را به فهرست خدمات خود افزوده است. بر این اساس شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل فعالیت خود را به عنوان اپراتور مجازی نوع یک موبایل به صورت Full MNVO، از سال 1394 شروع کرده است. راهکار پایهای بر بستر موبایل به صورت عمومی در قالب محصولات و خدمات سازمانی به تمام سازمانها قابل ارائه است.
بر اساس نیازمندیهای صنعت مشتری (سازمان) و شناسایی و پاسخگویی به آن، طراحی و سفارشیسازی میشود و در اختیار سازمان قرار میگیرد. در این دسته راهکار، بستر مخابراتی به عنوان تکمیل کنندهی زنجیره ارزش مشتری، از تامین تا پشتیبانی، در کنار سایر زیرساختهای موجود، منجر به خلق ارزش جدید شده و به سازمان کمک میکند تا از فرصتهای پیشرو، حداکثر بهره را ببرد. در ادامه، راهکارهای سازمانی شاتلموبایل معرفی شده است.