Shatel Organizational Solutions

راهکارهای سازمانی

راهگشای کسب و کارها در مدیریت خدمات ارتباطی

banner
virtualtour fa
phone shateltalk

تلفن ثابت سازمانی (شاتل‌‌تاک)

rahkar internet optimal

اینترنت پهنای باند ویژه (Optimal)

rahkar internet

اینترنت پهنای باند اختصاصی (Dedicated)

sim round

سیم‌کارت سازمانی

rahkar vpls

ارتباط نقطه به نقطه (MPLS ،APN ،VPN و VPLS)

datacenter

دیتاسنتر

اینترنت پهنای باند اختصاصی (Dedicated)

اینترنت پهنای باند اختصاصی یا همان اینترنت سازمانی شاتل، راهکاری قابل‌ اتکا است که بدون هیچ نوسانی و به‌صورت کاملا پایدار، اتصال کسب‌وکارها را به شبکه جهانی اینترنت میسر می‌سازد. این راهکار با ارائه بالاترین کیفیت و ظرفیت نامحدود پهنای باند، به بهبود فرآیندهای کاری و در نتیجه افزایش توان رقابتی کسب‌وکار کمک خواهد کرد.

راهکارهای سازمانی شاتل
خدمات سازمانی شاتل

اینترنت پهنای باند اُپتیمال (Optimal)

اینترنت پهنای باند اُپتیمال (پهنای باند اختصاصی حجمی) به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که متناسب با سابقه مصرف و با توجه به سرعت و حجمی که نیاز دارند، کیفیت قابل قبولی از اتصال اینترنتی را با هزینه‌ای مناسب دریافت کنند. در واقع کسب‌وکارهای کوچک و متوسط از جمله کسب‌و‌کارهای نوپا (استارت‌آپ) و مراکز آموزشی که دغدغه کنترل هزینه‌ها را دارند، می‌توانند از اینترنت پهنای باند اختصاصی حجمی به‌عنوان یک گزینه مطلوب برای دریافت اینترنت با توجه به نیازهای اصلی کسب‌و‌کار استفاده کنند.

تلفن سازمانی (VoIP)

تلفن سازمانی به کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای که باشند این فرصت را می‌دهد که هم‌زمان با توسعه فعالیت‌شان بتوانند زیرساخت تلفن سازمانی را به‌‌آسانی ارتقا دهند و همیشه بالاترین کیفیت تماس را داشته باشند. تلفن سازمانی شاتل با توجه به نیازهای متفاوت کسب‌وکارها، به دو شکل ارائه می‌شود: تلفن ثابت سازمانی (شاتل‌تاک) و مرکز تماس ابری (شاتل‌تاک ابری). مرکز تماس ابری مبتنی بر تکنولوژی cloud و مستقل از سرورهای فیزیکی ارائه می‌شود، در حالی که تلفن ثابت سازمانی از فناوری سیپ ترانک (SIP Trunk) برای برقراری ارتباط استفاده می‌کند.

راهکارهای سازمانی
خدمات b2b شاتل

میزبانی سرور (Colocation)

دیتا‌سنتر شاتل با به‌کارگیری تجهیزات روز دنیا از معتبرترین برند‌های این حوزه و اختصاص نیروی انسانی برای نظارت دائمی روی سرورها، امن‌ترین فضا را برای نگهداری از این دارایی ارزشمند در خارج از محل فعالیت کسب‌وکارها به وجود آورده است. علاوه‌بر این، به‌صرفه بودن خدمات میزبانی سرور در دیتاسنتر، این راهکار را تبدیل به یک جایگزین فوق‌العاده برای نگهداری سرور در محل شرکت کرده است.

ارتباط نقطه به نقطه VPN | APN | VPLS | MPLS

راهکار‌های ارتباط نقطه‌به‌نقطه که شامل شبکه خصوصی مجازی (VPN)، شبکه امن اختصاصی همراه (APN)، MPLS و VPLS می‌شوند، به کسب‌و‌کارها کمک می‌کنند تا ارتباطی پایدار و امن را بین شعب و دفاترشان در سراسر کشور برقرار کنند. ارتباط نقطه‌به‌نقطه در عین حال که باعث افزایش بهره‌وری می‌شود، به‌دلیل رعایت بالاترین سطح از پروتکل‌های امنیتی از خسارت‌های جبران‌ناپذیر در هنگام انتقال داده پیشگیری می‌کند.

Shatel Organizational Solutions
shatel b2b

سیم‌کارت سازمانی

شاتل، با هدف تکمیل زنجیره ارزش خدمات ارتباطی و مخابراتی، فعالیت در بازار خدمات ارتباطی همراه را به فهرست خدمات خود افزوده است. بر این اساس شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل فعالیت خود را به عنوان اپراتور مجازی نوع یک موبایل به صورت Full MNVO، از سال 1394 شروع کرده است. راهکار پایه‌ای بر بستر موبایل به صورت عمومی در قالب محصولات و خدمات سازمانی به تمام سازمان‌ها قابل ارائه است.

بر اساس نیازمندی‌های صنعت مشتری (سازمان) و شناسایی و پاسخ‌گویی به آن، طراحی و سفارشی‌سازی می‌شود و در اختیار سازمان قرار می‌گیرد. در این دسته راهکار، بستر مخابراتی به عنوان تکمیل کننده‌ی زنجیره ارزش مشتری، از تامین تا پشتیبانی، در کنار سایر زیرساخت‌های موجود، منجر به خلق ارزش جدید شده و به سازمان کمک می‌کند تا از فرصت‌های پیش‌رو، حداکثر بهره را ببرد. در ادامه، راهکارهای سازمانی شاتل‌موبایل معرفی شده است.

کاتالوگ راهکارهای کسب و کار شاتل

از زبان مشتریان

bors

«به‌نظرم تجربه شرکت شاتل در ارائه راهکارهای سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. شاتل سال‌هاست که در زمینه ارائه راهکارهای سازمانی فعالیت دارد و به همین دلیل این شرکت برای من متمایز از سایر شرکت‌ها است. این موضوع باعث شده که من شاتل را به دوستان و اطرافیانم که به‌دنبال یک راهکار سازمانی قابل اعتماد و موثر هستند پیشنهاد کنم.»


مدیريت فناوری بورس تهران

TSETMC رئیس زيرساخت سامانه

faratarh

«پشتیبانی قوی شاتل، وجه تمایز آن محسوب می‌شود.»





گروه فراطرح

کارشناس ارشد فناوری اطلاعات

agah 01

«پی‌گیری به‌موقع، دقیق و منظم و شیوه پاسخ‌گویی به مشتریان، اصلی‌ترین دلیل رضایت ما از مجموعه شاتل است.»




کارگزاری آگاه

مدیر تیم زيرساخت شبکه

mehrafarin

«شاتل از لحاظ زیرساخت‌های فنی و میزان دانش کارشناسان فنی عملکرد بسیار خوبی دارد.»




کارگزاری مهرآفرين

مدیر زيرساخت

kh 01

«یکی از موارد مهمی که برای سازمان‌ها ارزش افزوده محسوب می‌شود، دریافت پشتیبانی و پاسخ مناسب و به‌موقع و حتی فراتر از قرارداد و تعهدها، در شرایط بحرانی و حساس است. برای مثال فراهم بودن امکان حضور در دیتاسنتر در ساعت‌های غیر کاری و عدم نیاز به پشت سر گذاشتن فرآیندهای طولانی اداری از جمله مزایای همکاری ما با شاتل بوده است.»


خوشگوار

مدیر فناوری اطلاعات

snapp food 1

«خوشبختانه سرویس‌هایی که از شاتل دریافت کردیم بدون اختلال و قابل اعتماد هستند.»




اسنپ فود

مدیر شبکه

orkid farmed

«وجه تمایز شاتل، سرویس‌دهی متفاوت و برخورد مشتری‌مدارانه است. شیوه خدمات‌دهی شاتل خاص و VIP است.»




زيست ارکید فارمد

مدیريت فناوری اطلاعات

« با استفاده از زیرساخت و خدمات دیتاسنتر شاتل، ما در مورد تامین برق، قطعی، اینترنت و ... دغدغه‌ی کمتری داریم و این موضوع برای ما بسیار ارزشمند است.»



نوبیتکس

مدیر ارشد فناوری اطلاعات نوبیتکس

goldiran

«مشتری‌مداری برای مجموعه ما بسیار مهم است. از این رو برای حفظ حریم شخصی مشتریان، خدمات تماس امن شاتل تاک را دریافت کرده‌ایم.»




گلدیران

مدیر فناوری اطلاعات

greenweb

«از نظر کیفیت و سرعت سرویس، شاتل رتبه یک را دارد. مهم‌ترین وجه تمایز شاتل، کیفیت سرویس‌ها است.»




گرين وب

مدیر شبکه

bijan 1

«مهم‌ترین ارزش افزوده‌ای که شاتل تاکنون برای ما داشته است، تسریع و تسهیل ارتباطات بوده است.»




شرکت بین المللی پارسیان پخش بیژن

مدیر انفورماتیک