• شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰
  • English
  • تست سرعت
  • شارژ مجدد اینترنت
  • ارتباط با ما
  • همکاری با شاتل

مای‌شاتل شاتل کلاب
  • صفحه نخست
  • خدمات شاتل
    • +ADSL2
    • VDSL
    • FMC
    • شاتل‌تاک سازمانی
    • شاتل موبایل
    • نماوا
    • شاتل‌تاک
    • پهنای باند
    • خدمات اتصال نقطه به نقطه
    • خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • خدمات مرکز داده‌ها
    • راهکار امنیتی شاتل برای اندروید
    • سوالات متداول
    • موارد بیشتر
  • شاتل در استان‌ها
  • پشتیبانی فنی
    • راهنمای استفاده از خدمات پشتیبانی
    • سیستم هوشمند پشتیبانی فنی
    • مدیریت ترافیک مصرفی
    • MyShatel App
    • تست سرعت دانلود
    • درخواست جبران خسارت (SLA)
    • فیلم های آموزشی آنلاین
    • محتوای آموزشی
    • پرسش و پاسخ
    • نکات امنیتی
    • مرکز دانلود
    • موارد بیشتر
  • درباره شاتل
    • شاتل در یک نگاه
    • بیانیه ماموریت و چشم‌انداز
    • شاتل در مسیر تعالی
    • فراسوی کسب و کار
    • شاتل ایمن
    • آشنایی با رگولاتوری
    • آکادمی شاتل
    • موارد بیشتر
جستجو ...
صفحه نخست » صدای مشتری
اطلاعات بیشتر

صدای مشتری

بی‌تردید، ارایه سرویس با بهترین کیفیت ممکن و تامین رضایت مشتریان همواره یکی از مهم‌ترین اهداف فعالیت گروه شرکت‌های شاتل بوده است. این مجموعه همواره و به صورت شبانه‌روزی برای تحقق این هدف تلاش کرده است و یکی از موثرترین راه‌هایی که تا کنون در این زمینه از آن یاری جسته است، تقویت کانال‌های ارتباط مستقیم با مشتریان به ویژه بخش صدای مشتری بوده است.

این بخش به عنوان مجرایی برای ارتباط سریع و نتیجه‌بخش مشتریان با شاتل و بر پایه‌ی روش‌های استاندارد و سازمان‌یافته طراحی شده است و از آغاز فعالیت خود توانسته است به یمن همراهی‌های کاربران به وظیفه اصلی خود در سامان‌دهی به درخواست‌ها و تعامل پایدار و اثربخش با کاربران به شایستگی عمل کند.

«صدای مشتری» بستری‌ست برای هم‌اندیشی بیش‌تر با کاربران و اطلاع یافتن از نکته‌ها، پیشنهادها، شکایت‌ها و انتقادهایی که ممکن است فرصتی برای مطرح کردن‌ آن‌ها فراهم نباشد. در این صفحه شما می‌توانید به سادگی و تنها با تکمیل یک فرم نظرها، نکته‌ها، شکایت‌ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید.

رسیدگی به همه درخواست‌ها تقریباً در اولین روز پس از دریافت درخواست آغاز و متناسب با موضوع مطرح شده، پاسخ داده خواهد شد. اگر بنا به دلایل خاصی مدت زمان بیش‌تری برای بررسی و پی‌گیری نیاز باشد، این موضوع حتماً به درخواست‌دهنده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بروشور دیجیتال صدای مشتری

complaint

 

 

از زبان مشتریان

  • همین که برای مشتری ارزش قائل می‌شوید، احساسی عالی به مشتری دست می‌دهد.

    آقای علی پور
    آمل


    ۱۳۹۹/۱۰/۱۶

  • با تشکر از شاتل و کارشناسان که به موقع و با صبر پاسخ می‌دهند.

    خانم ابراهیم اصفهانی
    تهران


    ۱۳۹۹/۱۰/۱۳

  • با تشکر از مجموعه شاتل به خاطر رسیدگی و رفع سریع مشکل.

    آقای سلطانی
    اصفهان


    ۱۳۹۹/۱۰/۱۰

  • با سپاس از تمامی پرسنل زحمت‌کش شاتل و مدیران محترم هر قسمت تا مدیریت كل شاتل.

    آقای جعفری
    نیشابور


    ۱۳۹۹/۱۰/۰۳

  • از شما ممنونم که پی‌گیر بودید و از کارشناس بزرگواری هم که پی‌گیری می‌کردند ممنونم.

    آقای نادری سمیرمی
    تهران


    ۱۳۹۹/۱۰/۰۲

  • عرض ادب و سلامتی تمامی کارکنان و پرسنل محترم و زحمت کش شرکت شاتل احتراما، با عنایت به شرایط سخت و طاقت فرسای کار کردن در پیک‌های بیماری ویروس کرونا و با توجه به خدمات‌دهی و خدمات رسانی به مشتریان در سلیقه‌های متفاوت، از صبر، مدیریت، همدردی، آرامش، وقت گذاری، هدایت، مشاوره و پی‌گیری‌های همه ی عزیزان آن مجموعه در سراسر کشور به ویژه مدیریت محترم، بابت تمامی زحمات تقدیر و سپاس خالصانه خود را بجا آورده و آرزوی سلامتی، پیروزی، خوشبختی و عاقبت بخیری را ار خداوند متعال خواهان و خواستارم.

    آقای حاجی پاشا
    کرج


    ۱۳۹۹/۱۰/۰۲

  • درود بر شما، از پیگیری مشکلات و توجه به خواسته‌های مشتریان صمیمانه تشکر می‌کنم.

    آقای کریمی نژادی
    بوشهر


    ۱۳۹۹/۰۹/۳۰

  • عالی فقط تشکر از شما عزیزان.

    آقای ابرقوئی
    قم


    ۱۳۹۹/۰۹/۳۰

  • ممنون از شاتل برای رفع قطعی خط سرعت هم خیلی خوب و قابل قبول شده است.

    آقای زراعتکار
    تهران


    ۱۳۹۹/۰۹/۲۳

  • با تشکر از پی‌گیری در رفع مشکل.

    آقای میرزائی
    رفسنجان


    ۱۳۹۹/۰۹/۱۵

  • از تمام کارشناس‌های شاتل خیلی ممنونم که سریع پاسخ‌گو هستند و با صبوری کار خود را انجام‌ می‌دهند.

    خانم لاجوردی
    تهران


    ۱۳۹۹/۰۹/۱۵

  • از این‌که در کم‌ترین زمان پاسخ‌گوی مشکلات هستید، تشکر می‌کنم.

    آقای بجدی
    شهریار


    ۱۳۹۹/۰۹/۰۹

  • تشکر فراوان برای پی‌گیری و رفع مشکل.

    آقای خزائی پول
    نوشهر


    ۱۳۹۹/۰۹/۰۴

خرید آنلاین

خرید خود را اینترنتی انجام دهید

گفت‌وگوی آنلاین

کارشناسان ما همیشه در دسترس‌اند

شاتل در استان‌ها

نمایندگی‌های شاتل در استان‌ها

  • درباره شاتل
  • سوالات متداول
  • صدای مشتری
  • گفت‌وگوی آنلاین
  • آشنایی با رگولاتوری
  • اخبار و تازه ها
  • سامانه رضایت‌سنجی
  • تست سرعت
  • مناقصه ها و مزایده ها

کپی‌رایت © ۱۳۹۹. گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل

  • سامانه ۱۹۵
  • شماره پروانه ۱۵-۹۴-۱۰۰
  • رسیدگی به انتقادها و پیشنهادها