صدای مشتری

بی‌تردید، ارائه سرویس با بهترین کیفیت ممکن و تامین رضایت مشتریان همواره یکی از مهم‌ترین اهداف فعالیت‌ گروه شرکت‌های شاتل بوده است.

در واقع «صدای مشتری» بستری برای هم‌اندیشی بیش‌تر با کاربران و اطلاع یافتن از پیشنهادها و شکایت‌های آن‌ها است.

در این صفحه شما می‌توانید به سادگی و تنها با تکمیل یک فرم موارد خود را با ما در میان بگذارید.

بروشور دیجیتال صدای مشتری ویدئو راهنمای صدای مشتری

slasuggestioncomplaint

 

 

از زبان مشتریان

  • با تشکر از پرسنل زحمت‌کش شاتل.
  • ممنون و سپاس‌گزار از پیگیری شما امیدوارم موفق باشید.
  • با تشكر از رسيدگی به موقع به شكايت ثبت شده در سامانه صدای مشتری.
  • از زحمات سرکار خانم مهندس آزیتا یاربیگی درویشوند، برای حل مشکل مطرح شده سپاس‌گزارم. با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در روزهای قبل از طریق سایر همکاران آن شرکت، سرانجام با همکاری ایشان به نتیجه رسیدم. از ایشان بسیار تشکر می‌کنم، تعهد و تسلط ایشان قابل تحسین است و ایشان را شایسته تقدیر می‌دانم.
  • با درود فراوان‌ به‌ مسئولین ‌شرکت‌ شاتل و درود فراوان‌ به‌ همکار محترم شاتل ‌که ‌با من تماس ‌گرفتند و در نهایت مشتری‌مداری ‌من‌ را برای خرید حجم اینترنت راهنمایی ‌و مشکل من ‌را‌ حل کردند. در خصوص ‌روند رسیدگی ‌به‌ درخواستم، سریع‌تر ازآن‌چه ‌تصور ‌می‌رفت ‌ به مشکل من ‌رسیدگی‌ شد و من به این نظمو سرعت هزاران ‌آفرین‌ گفتم، خدا یار و یاورتان‌ و عاقبت‌تان‌ به‌خیر باشد و بیشتر از این ‌برای‌تان ‌آرزوی ‌موفقیت ‌می‌کنم.
  • باسلام. با تشکر و قدردانی از زحمات شما در شرکت بزرگ و معتبر شاتل. بنده سپاس‌گزاری می‌کنم که به شکایت من پاسخ داده شد. بسیا ر ممنونم و موفقیت، سلامتی و سر بلندی خدمت‌گزاران و مسئولین شرکت شاتل را از خداوند بزرگ خواهانم.
  • ممنون از رسیدگی به شکایت برخورد اقای ریحانی بسیار خوب و محترمانه بود.
  • از سرکار خانم یاربیگی سپاس‌گزارم که متخصصانه برای به رفع مشکل مودم همکاری کردند، چون طبق نظر سایر کارشناسان واقعا درمانده و در صدد سرمایه گذاری برای یک مودم جدید بودم، ولی از ایشان که با توجه به مهارت و زبدگی این خدمت بهینه را برای من انجام دادند، واقعا سپاس‌گزارم.
  • با درود فراوان و عرض خسته نباشید خدمت شما عزیزان و سپاس‌گزاری از پیگیری و رفع ابهام به وجود آمده. همگی شما را به ایزد منان می‌سپارم. با تقدیم ادب و احترام
  • تشکر از حسن توجه شما.
  • به نام خد او باسلام. من به سهم حود از پاسخ‌گویی و مسئولیت‌پذیری مدیران، کارشناسان و کارکنان شاتل کاملا رضایت دارم و خسته نباشید عرض می‌کنم.
  • باعرض سلام وخسته نباشید. از تمام سروران تشکر می‌کنم. خدانگهدارتان.
  • از رسیدگی بسیار سریع به موضوع شکایت سپاسگزارم و با توجه به کیفیت بسیار خوب پیگیری‌ها قطعا شرکت شاتل انتخاب اول ما خواهد بود. با آرزوی موفقیت روز افزون
  • با سلام و سپاس ازرسیدگی مطلوب شما.
  • ممنون از زحمت های پرسنل محترم شاتل.
  • با درورد، بروز مشکلاتی مشابه مشکلی که من داشتم حتا در شرکت‌های بزرگ‌تر از شاتل هم محتمل و طبیعی است، ولی نکته مهم و بسیار حائز اهمیت نحوه رسیدگی و برسی این مشکلات است که دقیقا شرکت‌های بزرگ و به بلوغ رسیده خود را در این قسمت نشان می‌دهند. من با این رسیدگی خوب و عالی کارشناس شما نه تنها بابت اشتباه پیش آمده ناراحت نیستم، بلکه خوشحالم که مطمئن شدم با یک مجموعه خوب و قانون‌مند کار می‌کنم و بسیار ازنحوه پیگیری و پاسخ‌گویی کارشناس شکایت شما سپاس‌‌گزارم.
  • تشکر از بررسی موضوع مطرح شده در اسرع وقت.