بیتردید، ارایه سرویس با بهترین کیفیت ممکن و تامین رضایت مشتریان همواره یکی از مهمترین اهداف فعالیت گروه شرکتهای شاتل بوده است. این مجموعه همواره و به صورت شبانهروزی برای تحقق این هدف تلاش کرده است و یکی از موثرترین راههایی که تا کنون در این زمینه از آن یاری جسته است، تقویت کانالهای ارتباط مستقیم با مشتریان به ویژه بخش صدای مشتری بوده است.
این بخش به عنوان مجرایی برای ارتباط سریع و نتیجهبخش مشتریان با شاتل و بر پایهی روشهای استاندارد و سازمانیافته طراحی شده است و از آغاز فعالیت خود توانسته است به یمن همراهیهای کاربران به وظیفه اصلی خود در ساماندهی به درخواستها و تعامل پایدار و اثربخش با کاربران به شایستگی عمل کند.
«صدای مشتری» بستریست برای هماندیشی بیشتر با کاربران و اطلاع یافتن از نکتهها، پیشنهادها، شکایتها و انتقادهایی که ممکن است فرصتی برای مطرح کردن آنها فراهم نباشد. در این صفحه شما میتوانید به سادگی و تنها با تکمیل یک فرم نظرها، نکتهها، شکایتها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید.
رسیدگی به همه درخواستها تقریباً در اولین روز پس از دریافت درخواست آغاز و متناسب با موضوع مطرح شده، پاسخ داده خواهد شد. اگر بنا به دلایل خاصی مدت زمان بیشتری برای بررسی و پیگیری نیاز باشد، این موضوع حتماً به درخواستدهنده اطلاعرسانی خواهد شد.
بروشور دیجیتال صدای مشتری



از زبان مشتریان
همین که برای مشتری ارزش قائل میشوید، احساسی عالی به مشتری دست میدهد.
با تشکر از شاتل و کارشناسان که به موقع و با صبر پاسخ میدهند.
با تشکر از مجموعه شاتل به خاطر رسیدگی و رفع سریع مشکل.
با سپاس از تمامی پرسنل زحمتکش شاتل و مدیران محترم هر قسمت تا مدیریت كل شاتل.
از شما ممنونم که پیگیر بودید و از کارشناس بزرگواری هم که پیگیری میکردند ممنونم.
عرض ادب و سلامتی تمامی کارکنان و پرسنل محترم و زحمت کش شرکت شاتل احتراما، با عنایت به شرایط سخت و طاقت فرسای کار کردن در پیکهای بیماری ویروس کرونا و با توجه به خدماتدهی و خدمات رسانی به مشتریان در سلیقههای متفاوت، از صبر، مدیریت، همدردی، آرامش، وقت گذاری، هدایت، مشاوره و پیگیریهای همه ی عزیزان آن مجموعه در سراسر کشور به ویژه مدیریت محترم، بابت تمامی زحمات تقدیر و سپاس خالصانه خود را بجا آورده و آرزوی سلامتی، پیروزی، خوشبختی و عاقبت بخیری را ار خداوند متعال خواهان و خواستارم.
درود بر شما، از پیگیری مشکلات و توجه به خواستههای مشتریان صمیمانه تشکر میکنم.
عالی فقط تشکر از شما عزیزان.
ممنون از شاتل برای رفع قطعی خط سرعت هم خیلی خوب و قابل قبول شده است.
با تشکر از پیگیری در رفع مشکل.
از تمام کارشناسهای شاتل خیلی ممنونم که سریع پاسخگو هستند و با صبوری کار خود را انجام میدهند.
از اینکه در کمترین زمان پاسخگوی مشکلات هستید، تشکر میکنم.
تشکر فراوان برای پیگیری و رفع مشکل.