شیوه استفاده از خدمات ویژه مجتمعهای مسکونی و تجاری
ارایه خدمات به مشتریان مجتمعهای مسکونی و تجاری نیازمند برگزاری جلسات برای مهندسی نیاز و انجام بررسیهای فنی برای ارایه طرح است. هر یک از متقاضیان این خدمات میتوانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد با واحد پهنای باند و راهکارهای خاص گروه شرکتهای شاتل و با شماره ۲۳۰۷۲۱۰٦ تماس حاصل فرمایند.
افزون بر این، در وب سایت شاتل امکانی برای ارتباط سریع و آسان متقاضیان با کارشناسان شاتل در نظر گرفته شده است . علاقهمندان میتوانند با تکمیل فرم ثبتنام آنلاین سرویس +ADSL2 برای مجتمعهای مسکونی و تجاری، درخواست خود را به سادهترین روش برای کارشناسان واحد پهنای باند ارسال کنند.
کارشناسان شاتل برای بررسی وضعیت در کوتاهترین زمان ممکن در محل شما حاضر میشوند تا ضمن ارزیابی ویژگیهای مکانی، فنی و امنیتی محل، کوتاهترین، مطمئنترین و مقرون بهصرفهترین روش را برای دستیابی شما به اینترنت پرسرعت فراهم کنند.
مراحل راهاندازی سرویس
پس از برقراری تماس با کارشناسان شاتل و برگزاری جلسات اولیه، مراحل زیر برای راهاندازی سرویس در مجتمعهای متقاضی خدمات طی میشود:
- ارایه درخواست رسمی از سوی هیات مدیره مجتمع به کارشناسان شاتل و مشخصکردن تعداد متقاضیان استفاده از خدمات و تعداد سرویسهای مورد نیاز برای آغاز همکاری
- بررسی فنی و امکانسنجی ارایه خدمات به متقاضی توسط شرکت شاتل. در این مرحله کارشناسان فنی شاتل ضمن مراجعه به محل مشتری، امکان ارایه سرویس را از نظر فنی بررسی میکنند و در صورتیکه ارایه سرویس امکانپذیر باشد و تعداد متقاضیان برای دریافت خدمات به حد نصاب مورد نظر رسیده باشد، فرآیند راهاندازی سرویس وارد مرحله عقد قرارداد میشود.
- عقد قرارداد و نصب تجهیزات. در این مرحله شاتل برای تخصیص فضا و نصب تجهیزات در محل مجتمع، قراردادی کلی با هیات مدیره مجتمع منعقد میکند و سپس تجهیزات مورد نیاز را نصب و راهاندازی میکند. مجتمع مورد نظر ابتدا به وسیله آنتنها و رادیوهای بیسیم با یکی از دکلهای شاتل، با سرعت بالا ارتباط برقرار میکند و پس از نصب تجهیزات مخابراتی، امکان ارایه سرویس برای هر واحد بهصورت مجزا از طریق خطوط تلفن آنها فراهم میشود.