تست شکایات
خواهشمند است قبل از تکمیل فرم سوالات متداول را مطالعه فرمایید.
سایر روشهای اعلام مشکلات:
- گفتگوی آنلاین با کارشناسان پشتیبانی از طریق کلید چت در گوشه پایین صفحه
- تماس با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ با پاسخگویی ۲۴ ساعته
- ارسال پیامک به سرشماره ۳۰۰۰۸۵۸۵۰ با ذکر مشخصات سرویس
- پنلکاربری مایشاتل: ارسال مشکل به پشتیبانی فروش/ فنی و صدای مشتری
در صورتی که همچنان تمایل به ثبت شکایت دارید لطفا با کلیک بر روی کلید زیر نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام فرمایید: