تست شکایات

خواهشمند است قبل از تکمیل فرم سوالات متداول را مطالعه فرمایید.

سایر روش‌های اعلام مشکلات:

  • گفتگوی آنلاین با کارشناسان پشتیبانی از طریق کلید چت در گوشه پایین صفحه
  • تماس با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰  با پاسخگویی ۲۴ ساعته
  • ارسال پیامک به سرشماره ۳۰۰۰۸۵۸۵۰ با ذکر مشخصات سرویس
  • پنل‌کاربری مای‌شاتل: ارسال مشکل به پشتیبانی فروش/ فنی و صدای مشتری

در صورتی‌ که همچنان تمایل به ثبت شکایت دارید لطفا با کلیک بر روی کلید زیر نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام فرمایید:

Page 1 of 2

حداکثر سایز 10 MB - فرمت‌های مجاز عبارتند از: docx, jpg, jpeg, png, gif, pdf, txt, xml

حداقل طول کاراکتر مجاز 30 کاراکتر است