• شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰
  • English
  • تست سرعت
  • شارژ مجدد اینترنت
  • ارتباط با ما
  • همکاری با شاتل

مای‌شاتل شاتل کلاب
  • صفحه نخست
  • خدمات شاتل
    • +ADSL2
    • FMC
    • شاتل‌تاک سازمانی
    • شاتل موبایل
    • نماوا
    • شاتل‌تاک
    • پهنای باند
    • خدمات اتصال نقطه به نقطه
    • خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • خدمات مرکز داده‌ها
    • راهکار امنیتی شاتل برای اندروید
    • سوالات متداول
    • موارد بیشتر
  • شاتل در استان‌ها
  • پشتیبانی فنی
    • راهنمای استفاده از خدمات پشتیبانی
    • سیستم هوشمند پشتیبانی فنی
    • مدیریت ترافیک مصرفی
    • MyShatel App
    • تست سرعت دانلود
    • درخواست جبران خسارت (SLA)
    • فیلم های آموزشی آنلاین
    • محتوای آموزشی
    • پرسش و پاسخ
    • نکات امنیتی
    • مرکز دانلود
    • موارد بیشتر
  • درباره شاتل
    • شاتل در یک نگاه
    • بیانیه ماموریت و چشم‌انداز
    • شاتل در مسیر تعالی
    • فراسوی کسب و کار
    • شاتل ایمن
    • آشنایی با رگولاتوری
    • آکادمی شاتل
    • موارد بیشتر
جستجو ...
صفحه نخست » پشتیبانی فنی » محتوای آموزشی » میزان نویز و سیگنال خط
اطلاعات بیشتر

میزان نویز و سیگنال خط

بازگشت

میزان نویز و سیگنال خط

با توجه به کیفیت خط، شما می توانید شاهد SNR و Attenuation های متفاوتی بر روی خط خود باشید.

در ارائه سرویس ADSL هر چه میزان SNR بالاتر بوده و میزان Attenuation پایین تر باشد، کیفیت خط شما بالاتر خواهد بود.

پایین بودن کیفیت خط می تواند باعث افت سرعت و یا قطعی وصلی‌های پی در پی شود.

در صورت ورود به کنسول مودم، شما می توانید میزان SNR و Attenuation خط خود را چک کنید.

هر کدام از این موارد به تفکیک به صورت زیر تشریح می شوند:

  • SNR Margin Upstream: میزان نسبت سيگنال به نویز از سمت مودم تا DSLAM است.
  • SNR Margin Downstream: میزان نسبت سيگنال به نویز از سمت DSLAM تا مودم است.
  • Line Attenuation Upstream: ميزان نويز خط از سمت مودم تا DSLAM است.
  • Line Attenuation Downstream: ميزان نويز خط از سمت DSLAM تا مودم است.

لازم به ذکراست درصورت بررسی پورت شما از سمت مخابرات، می‌بایست، SNR Margin Downstream SNR Margin Upstream از ۳۰ به بالا و Line Attenuation Upstream Line Attenuation Downstream از ۴ به پايين باشد و با توجه به تاثیر موارد خطی که مربوط به بستر مخابراتی شما و یا اختلالات شبکه داخلی‌تان است، مقادیر مناسب در محل مودم  به  SNR Margin از  ۱۵ به  بالا و Line Attenuation از ۳۰ به پايين تغییر خواهد کرد.

شما می توانید این مقادیر را در کنسول مودم خود بررسی کنید.

 

بازگشت
تماس با پشتیبانی

مشکلات‌تان را برطرف می‌کنیم

  • درباره شاتل
  • سوالات متداول
  • صدای مشتری
  • گفت‌وگوی آنلاین
  • آشنایی با رگولاتوری
  • اخبار و تازه ها
  • سامانه رضایت‌سنجی
  • تست سرعت
  • مناقصه ها و مزایده ها

کپی‌رایت © ۱۳۹۹. گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل

  • سامانه ۱۹۵
  • شماره پروانه ۱۵-۹۴-۱۰۰
  • رسیدگی به انتقادها و پیشنهادها