پشتیبانی فنی

خدمات پشتیبانی فنی مشتریان شاتل، با همکاری بیش از ۲۰۰ نفر نیروی متخصص در شهر تهران و ۵۰۰ نفر نیروی کارآزموده در دیگر استان‌ها، به صورت مستمر و ۲۴ ساعته در تمامی روزهای سال به مشتریان شاتل ارایه می‌شود.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این خدمات:

  • پشتيبانی مستمر و ۲۴ ساعته در تمامی روزهای سال (به زبان فارسی و انگلیسی)
  • پشتيبانی از طریق تلفن، گفت‌وگوی آنلاین، ايميل و پشتیبانی حضوری در محل مشترک
  • استفاده از ابزارهای متنوع فناوری اطلاعات برای ارايه‌ی خدمات پشتيبانی
  • یکپارچگی سیستم Call Center با OSS شاتل
  • سیستم هوشمند پشتیبانی فنی شاتل
  • امکان شناسایی مراکز تماس گیرنده و اعلام پیام‌‏های اختصاصی
  • تفکیک هوش‌مند مشترکین و انتقال به کارشناس متناسب
  • پایش و گزارش‌گیری لحظه‌‏ای از تما‌س‏‌ها

هم چنین می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر از امکانات ویژه‌ای که شاتل در اختیار شما قرار داده است مطلع شوید: