قیمت سرویس‌ها و تجهیزات اینترنت پرسرعت ثابت (+ADSL2)

پیش از اقدام برای خرید اینترنت +ADSL2 شاتل به این نکته دقت کنید که سرویس‌ها به فراخور وجود امکانات مخابراتی در شهرها و مراکز مخابراتی مختلف ارایه خواهند شد. برای آگاهی از امکان ارایه خدمات اینترنت +ADSL2 شاتل در مرکز مخابراتی محل سکونت‌تان، کافی‌ست با کارشناسان فروش شاتل (تلفن ۹۱۰۰۰۰۰۰) تماس بگیرید یا سفارش خود را از طریق سایت شاتل ثبت و ارسال فرمایید.

در نظر داشته باشید برای خرید آنلاین بسته‌های اینترنت به محض ورود به وب‌سایت خرید آنلاین ابتدا باید امکان سرویس‌دهی در مرکز مخابراتی محل سکونت خود را بررسی کنید. برای مشاهده‌ی فهرست مراکز مخابراتی یاد شده، می‌توانید این‌جا کلیک کنید.

در این صفحه می‌توانید قیمت سرویس‌های اینترنت +ADSL2 شاتل و ویژگی‌های آن‌ها را با یک‌دیگر مقایسه و بهترین و مناسب‌ترین سرویس اینترنت را انتخاب کنید.

این صفحه تنها برای مقایسه قیمت‌های اینترنت پرسرعت ثابت (+ADSL2) شاتل در نظر گرفته شده است. برای استفاده از خدمات و محصولات شاتل موبایل یا خرید سیم کارت و اعتبار می‌توانید به وب‌سایت شاتل‌موبایل مراجعه فرمایید.
همان‌گونه که می‌دانید قیمت اینترنت پرسرعت با توجه به ویژگی‌های زیادی همچون کیفیت، SLA، پشتیبانی، آستانه مصرف و … می‌تواند متغیر باشد. برای انتخاب و خرید بهترین اینترنت باید علاوه بر قیمت، به ویژگی‌هایی همچون سرعت، کیفیت، پشتیبانی ۲۴ ساعته، پایداری، و تطابق کیفیت واقعی با کیفیت قید شده در قرارداد نیز توجه کنید.
شاتل اینترنت پرسرعت +ADSL2 را در قالب سرویس‌های Fair و FairLight و در دو نوع نقره‌ای و برنزی ارایه می‌کند. در ادامه می‌توانید قیمت‌های اینترنت +ADSL2 شاتل را در هر یک از این دو گروه مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید و بر اساس قیمت و ویژگی‌های آن‌ها سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هزینه‌ی اشتراک سرویس‌های Fair با خدمات نقره‌ای

سرعت سرویس (Kbps)مجموع آستانه مصرف منصفانه (GB)**ترافیک معادل بین‌الملل (GB)قیمت سرویس (تومان)
۵۱۲* + ۲۵* + ۱۲.۵۱۵,۶۰۰
۱۰۲۴ + ۴۰ + ۲۰۲۵,۰۰۰
۲۰۴۸ + ۶۵ + ۳۲.۵۳۱,۲۰۰
۳۰۷۲ + ۷۵ + ۳۷.۵۴۳,۷۰۰
۴۰۹۶ + ۱۶۰ + ۸۰۵۰,۰۰۰
۸۱۹۲ + ۳۵۰ + ۱۷۵۶۲,۵۰۰
۱۶۳۸۴ + ۷۰۰ + ۳۵۰۱۰۰,۰۰۰
خرید آنلاین

هزینه‌ی اشتراک سرویس‌های Fair با خدمات برنزی

سرعت سرویس (Kbps)مجموع آستانه مصرف منصفانه (GB)**ترافیک معادل بین‌الملل (GB)قیمت سرویس (تومان)
۵۱۲* + ۱۶* + ۸۱۲,۵۰۰
۱۰۲۴ + ۲۴ + ۱۲۲۰,۰۰۰
۲۰۴۸ + ۳۲ + ۱۶۲۵,۰۰۰
۳۰۷۲ + ۴۴ + ۲۲۳۵,۰۰۰
۴۰۹۶ + ۶۰ + ۳۰۴۰,۰۰۰
۸۱۹۲ + ۸۰ + ۴۰۵۰,۰۰۰
۱۶۳۸۴ + ۱۲۰ + ۶۰۸۰,۰۰۰
خرید آنلاین

هزینه‌ی اشتراک سرویس‌های FairLight با خدمات برنزی

سرعت سرویس (Kbps)مجموع آستانه مصرف منصفانه (GB)**ترافیک معادل بین‌الملل (GB)قیمت سرویس (تومان)
۴۰۹۶ + ۲۰ + ۱۰۲۰,۰۰۰
۸۱۹۲ + ۲۵ + ۱۲.۵۲۵,۰۰۰
۱۶۳۸۴ + ۴۰ + ۲۰۴۰,۰۰۰
خرید آنلاین

شما می‌توانید ویژگی‌ها و مزایای هر کدام از خدمات نقره‌ای و برنزی شاتل را در ادامه مشاهده فرمایید.

ویژگی خدماتسرویس Fair با خدمات نقره‌ایسرویس Fair و FairLight با خدمات برنزی
SLA%۹۹%۹۸

افزون بر پشتیبانی ۲۴ ساعته و پشتیبانی هوشمند و خودکار (بدون کمک کاربر) که هم شامل سرویس‌های Fair و FairLight با خدمات برنزی و هم سرویس‌های Fair با خدمات نقره‌ای می‌شود، سرویس‌های نقره‌ای شاتل از مزایایی همچون پشتیبانی حضوری رایگان(۲ بار در سال)، ارسال رایگان مدارک و تجهیزات، اولویت پاسخ‌گویی در مرکز تماس، محافظت از حملات DDoS، امکان استفاده از پروفایل Game به صورت رایگان و روزآمدسازی خودکار نرم افزار تجهیزات (Firmware Update) نیز برخوردار خواهند بود.  بی‌تردید سرویس‌های Fair و FairLight با خدمات برنزی نیز می‌توانند از خدمات یاد شده بر اساس تعرفه بهره‌مند شوند.

کاربران می‌توانند این سرویس‌ها را برای دوره‌های سه‌، شش و دوازده ماهه نیز خریداری کنند. خرید سرویس به صورت شش‌ماهه و یک‌ساله، به ترتیب مشمول ۵ و ۱۰ درصد تخفیف خواهد بود. درنظر داشته باشید آستانه مصرف منصفانه برای دوره‌های بالاتر از یک ماه نیز، مطابق جدول بالا به صورت ماهانه روی سرویس اعمال خواهد شد.

*به آستانه مصرف هر یک از سرویس‌ها ۵ درصد ترافیک بیش‌تر برای ایجاد حاشیه اطمینان محاسبات مصرف کاربران افزوده شده است.

**با توجه به آن‌که قیمت ترافیک داخلی (وب‌سایت‌های منتخب ایران) به‌صورت نیم‌بها (نصف تعرفه ترافیک اینترنت “بین‌الملل”) محاسبه می‌شود، مجموع آستانه مصرف منصفانه ماهانه که به معنی ترافیک داخلی قابل استفاده‌ی هر سرویس است، دو برابر ترافیک معادل بین‌الملل خواهد بود.

افزون بر بیش از ۱۰۰۰ وب‌سایت ایرانی که از ترافیک نیم‌بها برخوردار هستند، شما می‌توانید محتوای برخی از سایت‌های داخلی را به صورت کاملا رایگان مورد استفاده و بازدید قرار دهید. این شرایط ویژه پیرو توافق‌های صورت گرفته میان شرکت شاتل و این وب‌سایت‌ها و برای جلب رضایت بیش ‌از پیش کاربران در نظر گرفته شده است.

– ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، یک سوم بها محاسبه می‌شود.

در اشتراک‌های بیش از یک ماه امکان استفاده‌ از مجموع  ترافیک دوره در یک ماه وجود ندارد بلکه در هر ماه بعد از مصرف ترافیک آستانه، سرعت سرویس‌ به حد قانونی مندرج در مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات تغییر می‌کند.

 

قیمت بسته‌های ترافیکی

نام بستهترافیک بین‌الملل قابل استفاده (گیگابایت)ترافیک معادل داخلی (گیگابایت)قیمت (تومان)
بسته ۰.۵ گیگابایتی۰.۵۱۱,۰۰۰
بسته ۱ گیگابایتی۱۲۲,۰۰۰
بسته ۳ گیگابایتی۳۶۶,۰۰۰
بسته ۵ گیگابایتی۵۱۰۱۰,۰۰۰
بسته۱۰ گیگابایتی۱۰۲۰۲۰,۰۰۰
بسته ۲۰ گیگابایتی۲۰۴۰۴۰,۰۰۰
بسته ۵۰ گیگابایتی۵۰۱۰۰۹۵,۰۰۰
بسته ۱۰۰ گیگابایتی۱۰۰۲۰۰۱۸۰,۰۰۰
بسته ۲۰۰ گیگابایتی۲۰۰۴۰۰۳۴۰,۰۰۰
بسته ۵۰۰ گیگابایتی۵۰۰۱۰۰۰۷۵۰,۰۰۰
خرید آنلاین

با توجه به آن‌که قیمت ترافیک داخلی (وب‌سایت‌های منتخب ایران) به‌صورت نیم‌بها (نصف تعرفه ترافیک اینترنت “بین‌الملل”) محاسبه می‌شود، ترافیک معادل داخلی برای هر بسته دو برابر ترافیک بین‌الملل خواهد بود.

*ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، یک سوم بها محاسبه می‌شود.

در این صفحه تنها هزینه‌ی سرویس‌های اینترنت ثابت شاتل قابل مشاهده است. برای استفاده از خدمات و محصولات شاتل موبایل یا خرید سیم کارت و اعتبار می‌توانید به وب‌سایت شاتل‌موبایل مراجعه فرمایید.

نکات زیر را درباره‌ی سرویس‌ها در نظر داشته باشید:

  • براساس سیاست‌های تشویقی شاتل، مشتریان می‌توانند با پرداخت ۱۰،۰۰۰ تومان در ماه و خرید بسته‌های ترافیک شبانه، در ساعات ۱ تا ۸ بامداد بدون محاسبه ترافیک از سرویس اینترنت خود استفاده کنند. تبادل ترافیک تضمین شده برای این بسته، ۵ گیگابایت ترافیک بین‌الملل و ۲۰ گیگابایت ترافیک ایران است. به سرویس‌هایی که به همراه آنها بسته شبانه خریداری شده باشد، FG و به سرویس هایی که این بسته را نداشته باشند، NFG گفته می‌شود.
  • گفتنی‌ست، قیمت ترافیک داخلی (وب‌سایت‌های منتخب ایرانبه‌صورت نیم‌بها (نصف تعرفه ترافیک اینترنت “بین‌الملل”) محاسبه می‌شود.
  • منظور از آستانه مصرف منصفانه، حداکثر میزان تبادل ترافیک مجاز در یک ماه (دریافت و ارسال) است. لازم به توضیح است که در سرویس های چند‌ماهه نیز آستانه مصرف منصفانه به صورت ماهانه محاسبه می‌شود و هنگام عبور از آستانه مصرف منصفانه، امکان استفاده از آستانه مصرف منصفانه ماه های آتی وجود ندارد.
  • کاربران می توانند به اندازه‌ی نیمی از حجم سرویس را برای ترافیک بین‌الملل استفاده کنند. چه آن که این عزیزان امکان استفاده‌ی ترکیبی از ترافیک بین‌الملل و داخلی را نیز خواهند داشت به گونه‌ای که حتا قادر خواهند بود همه‌ی ترافیک سرویس را برای ترافیک داخلی مصرف کنند.
  • پس از رسیدن به آستانه مصرف منصفانه، سرعت سرویس‌ به حد قانونی مندرج در مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات محدود می‌شود. اما مشتریان می‌توانند با خرید حجم ترافیک دلخواه به سرعت اصلی سرویس خود بازگردند.
  • اگر گزینه‌ی «هزینه‌ی پیامک خودکار» روی صورت‌حساب شما فعال باشد، پیامک‌های اطلاع‌رسانی شاتل برای شما ارسال و به ازای هر ماه اشتراک، مبلغ ۵۰۰ تومان به صورت‌حساب شما افزوده می‌شود.
  • به هزینه‌های بالا، مبلغ مالیات ارزش افزوده مطابق با قانون برنامه پنجم توسعه کشور اضافه خواهد شد.
  • برای اطلاع از شیوه محاسبه تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت شاتل بر اساس مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات می‌توانید این توضیحات را مطالعه فرمایید.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در همه استان‌های کشور ویژگی مشترک تمام سرویس‌های شاتل است.
  • خرید ترافیک اضافه تنها با انتخاب بسته‌های ترافیکی امکان‌پذیر است.
  • با توجه به این که سرعت دریافت اطلاعات (سرعت دانلود) بر اساس کیلوبایت بر ثانیه نمایش داده می‌شود، برای تبدیل سرعت‌ سرویس‌های‌ بالا به کیلوبایت بر ثانیه باید سرعت سرویس را به عدد ۸ تقسیم کنید. با خواندن این مقاله می‌توانید اطلاعات کامل‌تری در این باره به دست آورید.
  • سرعت سرویس‌ها مطابق سرعت گفته شده در بالاست. حال آن که شاتل، سرعت هر یک از سرویس‌ها را برای ۹۵ درصد اوقات تضمین می‌کند.
  • در سرویس‌های بالا، انتقال آستانه مصرف منصفانه از یک ماه به ماه بعد امکان‌پذیر نیست مگر ترافیک های افزوده شده از محل خرید که به مدت یک‌سال قابلیت انتقال به دوره‌های بعدی را دارد.
  • هزینه‌ی راه‌اندازی و نصب این سرویس‌ها مطابق مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ۱۵٬۰۰۰ تومان است.
  • مدت اعتبار قیمت: کلیه تعرفه‌ها طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی محاسبه و تایید شده و تا زمانی که تغییر قیمتی توسط این سازمان صورت نگیرد، قیمت‌های یاد شده اعتبار خواهد داشت.
  • هزینه دایری و تخلیه خطوط مشترکین توسط شرکت مخابرات ایران (مطابق مصوبه شماره ۱ جلسه ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات)، ۱۲٫۰۰۰ تومان است که به قیمت‌های بالا افزوده خواهد شد.
  • خدمات ارایه شده به مشترکین شرکت شاتل، مطابق ضوابط مصوب شده در جلسه شماره ۱۷۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، مشمول توافق‌نامه سطح خدمات یا (SLA) خدمات ارتباطات داده‌ها می‌شود.
  • برای مشاهده پارامترهای مصوبه یاد شده این‌جا کلیک کنید.

مودم‌ها

سوال‌های متداول

کانال‌های ارتباطی با شاتل را بفرمایید؟

  1. از طریق سایت شاتل می‌توان با همکاران فروش و پشتیبانی به‌صورت آنلاین چت داشت.
  2. از طریق سایت شاتل از قسمت صدای مشتری، انتقاد، پیشنهاد و درخواست SLA را اعلام کرد.
  3. مراجعه به سایت My.shatel.ir
  4. ارسال ایمیل به ادرس Sales[at]shatel[dot]ir
  5. ارسال فکس به شماره ۹۱۰۰۰۰۰۳
  6. تماس با شماره تلفن ۹۱۰۰۰۰۰۰

چگونه از جشنواره‌های شاتل اطلاع پیدا کنم؟

جزئیات و زمان ارائه سرویس‌های جشنواره از طریق سایت شاتل و تبلیغات عمومی اطلاع رسانی می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره و پروموشن‌های شاتل‌ می‌توانید به کانال تلگرام یا اینستاگرام ما بپیوندید.

از چه طریقی می‌توانم به‌صورت آنلاین سرویس اینترنت پرسرعت را خریداری کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت شاتل قسمت سفارش آنلاین خدمات +ADSL2 درخواست خدمات خود را به‌صورت آنلاین ثبت کرده و در صورت وجود امکان سرویس‌دهی با پرداخت آنلاین و ارسال مدارک به‌صورت آنلاین می‌توانید در مدت زمان کمتر از ۳۰ دقیقه مراحل دریافت سرویس اینترنت پر سرعت را تکمیل فرمایید.
همچنین شما می‌توانید از همین طریق خدمات اشتراکی شاتل را همچون نرم افزارهای امنیتی برای گوشی‌های اندرویدی، سیستم‌های کامپیوتری و تماس خارج از کشور را دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه فرمایید:
Shatel Android Security

برای دریافت سرویس اینترنت پرسرعت، به چه مدارک و اطلاعاتی نیاز است؟

الف) قرارداد حقیقی: برای قراردادهای حقیقی، ارایه کپی کارت ملی صاحب قرارداد الزامی‌ست
ب) قرارداد حقوقی : برای قرارداد‌های حقوقی مهر و امضا قرارداد، شناسه ملی، کد اقتصادی و شماره کد ملی نماینده شرکت الزامی‌ست
گفتنی‌ست علاوه بر مدارک صاحب قرارداد، نام و نام خانوادگی و شماره کارت ملی صاحب خط نیز مورد نیاز است.

چند روز پس از در خواست سفارش سرویس اینترنت برقرار می‌شود؟

پس از تکمیل و تایید قرارداد و نیز پراخت هزینه و تکمیل مدارک توسط مشترک، بین ۳ تا ۷ روز کاری سرویس برقرار خواهد شد.

اصطلاح خط رانژه، چیست؟

خط رانژه، خط تلفن از جنس کابل مسی‌ست که می‌تواند voice و data را هم‌زمان با هم روی یک خط منتقل کند. بنابراین قابلیت ارایه‌ی سرویس ADSL را داراست. قبل از این که بتوانید از خط تلفن خود به عنوان خط ADSL استفاده کنید باید این خط از طرف مخابرات و به درخواست شرکت ارایه دهنده‌ی سرویس، رانژه شود.

منظور از فیبر نوری و یا مشکلات فنی مخابراتی چیست؟ آیا برای خطی که این مشکل را دارد سرویس +ADSL2 قابل ارایه است؟

خطوط تلفن برای دریافت سرویس اینترنت پر سرعت +ADSL2 باید از جنس کابل مسی باشند. در صورتی که خط تلفن فیبر نوری یا فناوری دیگری به جز کابل مسی باشد به لحاظ فنی امکان ارایه سرویس DSL وجود ندارد.

چرا در برخی مراکز مخابراتی شاتل سرویس ارایه نمی دهد؟

با توجه به اینکه امکانات مخابراتی شاتل در برخی مراکز مخابراتی به اتمام رسیده است، امکان ارایه سرویس نیست.
همچنین افزایش امکانات مخابراتی وابسته به تعامل چند شرکت مخابراتی و اینترنتی است و زمان دقیقی نمی‌توان برای آن اعلام کرد. اما متقاضیان می‌توانند با ثبت مشخصات، در لیست انتظار باشند تا بعد از افزایش امکانات در کوتاه‌ترین زمان ممکن سرویس را دریافت کنند.

افرادی که ساکن مجتمع یا برج هستند و خطوط ایشان کابل مسی نیست، برای دریافت سرویس اینترنت پرسرعت +ADSL2 نیاز است چه
اقدامی انجام دهند؟

شرکت شاتل در بسیاری از مجتمع ها و برج ها با نصب تجهیزات اختصاصی خود، به‌صورت مستقیم به ساکنین سرویس اینترنت پرسرعت ارایه می‌کند، که با توجه به حذف مشکلات و محدودیت‌های مخابراتی از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار است.
در صورتی‌که تمایل به دریافت این خدمات و یا کسب اطلاعات بیشتر دارید، می‌توانید با واحد فروش شاتل در شهر خود تماس حاصل فرمایید و یا به لینک زیر مراجعه نمایید:
خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها

برای استفاده از سرویس‌های اینترنت پر سرعت +ADSL2 چه نوع مودم‌هایی قابل استفاده است؟

کیفیت ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت (+ADSL2)، تحت تاثیر مجموعه‌ای از عوامل است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها انتخاب یک مودم مناسب است.
تجربه‌ی چندین ساله‌ی کارشناسان و متخصصان شاتل نشان می‌‌دهد که کیفیت مودم از جمله‌ی مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر کیفیت خدمات به مشترکان خواهد بود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.