آکادمی شاتل

حرکت رو به رشد سازمان‌های ایرانی، تغییرات سریع محیط و تکنولوژی و همچنین افزایش رقابت در سطح ملی و بین‌المللی در سال‌های اخیر، نیاز سازمان‌ها را به توان‌مندسازی کارکنان خود بیش از پیش افزایش داده است. شرکت شاتل نیز به عنوان شرکت برتر ارائه دهنده سرویس‌های اینترنت پرسرعت، برای رشد علمی کارکنان خود، مرکز آموزش و پژوهش شاتل را با عنوان “آکادمی شاتل” در سال ١٣٨٨ تاسیس کرده است تا با آموزش و ارتقای سطح علمی کارشناسان شرکت، خدمات‌رسانی به مشتریان شاتل با کیفیتی بهتر صورت پذیرد.

آکادمی شاتل مجهز به یک‌صد صندلی آموزشی و دارای ٦٠ نفر هیات علمی‌ست و به دنبال تحقق هدف اصلی شاتل در دست‌یابی به برترین کیفیت خدمات، تاسیس شده است. این مرکز، در کنار مسئولیت آموزش و بازآموزی کارکنان، فعالیت‌های دیگری مانند حمایت از نخبگان و پروژه‌های تحقیقاتی را نیز در گروه وظایف خود قرار داده است.

مهم‌ترین وظایف آکادمی شاتل به شرح زیر است:

  • برگزاری دوره‌های تخصصی برای کارکنان شرکت
  • برگزاری دوره‌های عمومی برای کارکنان سازمان و خانواده­‌های‌شان
  • ارتقا سطح کیفی خدمات به طور غیرمستقیم از طریق آموزش کارکنان شرکت
  • آموزش و ارتقا سطح علمی و کیفی کارکنان شعب و نمایندگی‌ها
  • در آینده آموزش‌های برون سازمانی و برگزاری مسابقات دانشجویی و حمایت از طرح‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه­‌ها
  • برگزاری آزمون‌های ادواری عمومی و تخصصی برای ارزیابی کارکنان شرکت

آموزش در این مرکز برای تازه پیوستگان به گروه و ارتقای سطح دانش نیروهای فعلی شرکت انجام می‌شود. در حقیقت آکادمی شاتل همچنین برای ارتقای سطح علمی کارکنان و به‌روز رسانی اطلاعات آنان و رفع نیازهای علمی همکاران، دوره‌های آموزشی عمومی مانند ICDL و زبان انگلیسی و … و دوره‌های تخصصی مانند Network ،CCNA ،CCNP و … را با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن و بهره‌مندی از استادان برجسته علمی و با شرایط ویژه برگزار می‌کند، تا کارکنان بتوانند ضمن کسب مهارت‌های بیش‌تر امکان پیش‌رفت در جای‌گاه شغلی خود را به دست آورند. این آموزش‌ها که در نهایت به کارایی بیش‌تر و بهتر کارکنان منجر می‌شود، شاتل را در دست‌یابی به رضایت‌مندی هر چه بیش‌تر مشتریان یاری می‌رساند.

این آکادمی در نظر دارد با تکیه بر کادر متخصص و متبحر و نخبگان علمی و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیش‌رفته‌‌ی خود، دوره‌های آموزشی تخصصی را برای متقاضیان خارج از شرکت و مشترکان علاقه‌مند خود برگزار کند تا افزون بر ادای رسالت فرهنگی و اجتماعی خود، مشتریان را از توان‌مندی‌های مجموعه شاتل بهره‌مند سازد.

چنان‌چه درباره تاریخ شروع دوره و ثبت‌نام هریک از این دوره‌ها پرسش یا نکته‌ای داشته باشید، برای مطرح کردن آن می‌توانید با شماره تلفن‌ ۲۲٦۲۲۱۱۹ و یا از طریق آدرس ایمیل edu[at]shatel[dot]ir تماس حاصل فرمایید.