شرایط تغییر خط تلفن سرویس اینترنت

1. در صورت ثبت درخواست تغییر خط تلفن سرویس ADSL و پس از تایید درخواست توسط شاتل، سرویس اینترنت از روی خط تلفن قبلی قطع و جمع‌آوری شده و امکان استفاده از اینترنت بر روی خط تلفن قبلی دیگر وجود نخواهد داشت.

2. هزینه سیم و آماده سازی خطوط مشترکین توسط شرکت مخابرات ایران (مطابق مصوبه شماره 2 جلسه 323 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات)، 60،000 تومان است. لازم به توضیح است این هزینه برای ارائه سرویس اختصاصی شاتل در برج‌ها و مجتمع‌ها، 30،000 تومان است .

3. بازه زمانی تغییر خط تلفن سرویس، به عنوان بخشی از دورهی زمانی سرویس محاسبه شده و شما میتوانید پس از پایان عملیات تغییر خط تلفن، از باقی‌مانده دوره سرویس خود استفاده کنید.

4. برای ارائه سرویس روی خط جدید باید با استعلام بدهی خط تلفن جدید از سامانه 1818 یا 2000 شرکت مخابرات و پرداخت آخرین قبض پایان دوره صادر شده مربوط به شماره تلفن جدید، بدهی‌های خط جدید تسویه شود.

5. ارائه سرویس ADSL بر روی خط تلفن جدید تنها در صورتی امکان‌پذیر است که بستر این خط سیم مسی باشد. ارائه سرویس اینترنت پرسرعت ADSL بر روی خطوط تلفن با بسترهای فیبر نوری، pcm ، ریموت و… امکان‌پذیر نیست. بی تردید نتیجه درخواست شما، پس از اقدام به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

6. امکان راه‌اندازی (رانژه) و یا تغییر خط تلفن اینترنت در برخی مراکز مخابراتی به دلایل فنی و یا محدودیت‌های مخابراتی وجود ندارد، بنابراین اگر خط جدید با مشکلاتی از این دست مواجه شود نتیجه به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

7. پیگیری انجام مراحل راه اندازی (رانژه) خط جدید به 3 تا 10 روز کاری زمان نیاز دارد و این زمان بسته به تخصیص پورت و دلایل فنی و ترافیک کاری در مرکز مخابراتی ممکن است طولانی تر شود که در این صورت به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

8. برای ارائه خدمات بر روی خط جدید باید مشخصات مالک خط تلفن جدید و سایر اطلاعات درخواستی به صورت دقیق و بر اساس اطلاعات مندرج در قبض تلفن خط جدید اعلام شود.

نکته:

شرکت مخابرات می‌تواند در صورت مغایرت اطلاعات اعلام شده با اطلاعات ثبت شده در سیستم یکپارچه خود، درخواست ثبت شده برای راه اندازی (رانژه) خط جدید را لغو کند.