رفع مشکل افت سرعت به دلیل مشکلات خطی

در صورتی که سرعت در کنسول مودم با سرویس شما متناسب نباشد شما می‌بایست در ابتدایی‌ترین مرحله یک بار مودم را خاموش و روشن کرده و مجدد سرعت Up شدن را در کنسول مودم چک کنید.

بعد از انجام این مرحله در صورت نامناسب بودن سرعت، نویز و سیگنال خط را با مراجعه به راهنمای مودم چک بفرمایید.

در صورتی که سیگنال خط پایین و نویز خط بالا است، باید موارد داخلی از جمله پریز، کابل، اسپیلیتر، پریز ضدبرق، سانترال و … را چک بفرمایید.

برای توضیحات بیشتر می‌توانید با واحد پشتیبانی فنی شاتل با شماره 91000000 در تماس باشید.