• شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰
  • English
  • تست سرعت
  • شارژ مجدد اینترنت
  • ارتباط با ما
  • همکاری با شاتل

مای‌شاتل شاتل کلاب
  • صفحه نخست
  • خدمات شاتل
    • +ADSL2
    • FMC
    • شاتل‌تاک سازمانی
    • شاتل موبایل
    • نماوا
    • شاتل‌تاک
    • پهنای باند
    • خدمات اتصال نقطه به نقطه
    • خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • خدمات مرکز داده‌ها
    • راهکار امنیتی شاتل برای اندروید
    • سوالات متداول
    • موارد بیشتر
  • شاتل در استان‌ها
  • پشتیبانی فنی
    • راهنمای استفاده از خدمات پشتیبانی
    • سیستم هوشمند پشتیبانی فنی
    • مدیریت ترافیک مصرفی
    • MyShatel App
    • تست سرعت دانلود
    • درخواست جبران خسارت (SLA)
    • فیلم های آموزشی آنلاین
    • محتوای آموزشی
    • پرسش و پاسخ
    • نکات امنیتی
    • مرکز دانلود
    • موارد بیشتر
  • درباره شاتل
    • شاتل در یک نگاه
    • بیانیه ماموریت و چشم‌انداز
    • شاتل در مسیر تعالی
    • فراسوی کسب و کار
    • شاتل ایمن
    • آشنایی با رگولاتوری
    • آکادمی شاتل
    • موارد بیشتر
جستجو ...
صفحه نخست » پشتیبانی فنی » محتوای آموزشی » مشاهده مقادیر سرعت در کنسول مودم
اطلاعات بیشتر

مشاهده مقادیر سرعت در کنسول مودم

بازگشت

مشاهده مقادیر سرعت در کنسول مودم

برای انجام این کار ابتدا می بایست صفحه کنسول مودم را باز کنید. مودم تحت ساپورت در شرکت شاتل، ZyXEL بوده وIP ‌ این مودم به صورت پیش فرض ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ است.

برای وارد شدن به کنسول مودم یک صفحه مرورگر (Internet Explorer یا Firefox یا …) باز کرده و در قسمت Address Bar آن، ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱  را وارد کنید.

در‌این مرحله برای وارد شدن به کنسول، در قسمت Password، admin  را وارد کنید.

صفحه زیر ظاهر می‌شود.

در‌این مرحله برای انجام تنظیمات به صورت دستی گزینه Go to Advance Setup را انتخاب کرده و بر روی Apply کلیک کنید.

صفحه اولیه مودم به صورت زیر ظاهر می‌شود.

در‌این صفحه در قسمت Interface Status، می‌توانید سرعت Upstream/Downstream را مشاهده بفرمایید.

این سرعت می بایست متناسب با سرعت درج شده در برگه قرار داد شما باشد.

در صورتی که سرعت نشان داده شده در این قسمت پایین تر از سرعت سرویس شما باشد، ممکن است این مورد به دلیل مشکلات شبکه داخلی و اختلالات نویز و سیگنال خط اتفاق افتاده باشد.

برای اطمینان از عدم وجود این مشکل می توانید با مراجعه به قسمت “میزان نویز و سیگنال خط” کیفیت خط خود را بررسی نموده و برای رفع این مشکل موارد ذکر شده را انجام دهید.

در صورتی که میزان نویز و سیگنال خط شما مناسب بوده، اما سرعت UP شدن شما متناسب با سرویس نیست، با واحد پشتیبانی شهر خود برای بررسی مورد در تماس باشید.

بازگشت
تماس با پشتیبانی

مشکلات‌تان را برطرف می‌کنیم

  • درباره شاتل
  • سوالات متداول
  • صدای مشتری
  • گفت‌وگوی آنلاین
  • آشنایی با رگولاتوری
  • اخبار و تازه ها
  • سامانه رضایت‌سنجی
  • تست سرعت
  • مناقصه ها و مزایده ها

کپی‌رایت © ۱۳۹۹. گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل

  • سامانه ۱۹۵
  • شماره پروانه ۱۵-۹۴-۱۰۰
  • رسیدگی به انتقادها و پیشنهادها