• شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰
  • English
  • تست سرعت
  • شارژ مجدد اینترنت
  • ارتباط با ما
  • همکاری با شاتل

مای‌شاتل شاتل کلاب
  • صفحه نخست
  • خدمات شاتل
    • +ADSL2
    • FMC
    • شاتل‌تاک سازمانی
    • شاتل موبایل
    • نماوا
    • شاتل‌تاک
    • پهنای باند
    • خدمات اتصال نقطه به نقطه
    • خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • خدمات مرکز داده‌ها
    • راهکار امنیتی شاتل برای اندروید
    • سوالات متداول
    • موارد بیشتر
  • شاتل در استان‌ها
  • پشتیبانی فنی
    • راهنمای استفاده از خدمات پشتیبانی
    • سیستم هوشمند پشتیبانی فنی
    • مدیریت ترافیک مصرفی
    • MyShatel App
    • تست سرعت دانلود
    • درخواست جبران خسارت (SLA)
    • فیلم های آموزشی آنلاین
    • محتوای آموزشی
    • پرسش و پاسخ
    • نکات امنیتی
    • مرکز دانلود
    • موارد بیشتر
  • درباره شاتل
    • شاتل در یک نگاه
    • بیانیه ماموریت و چشم‌انداز
    • شاتل در مسیر تعالی
    • فراسوی کسب و کار
    • شاتل ایمن
    • آشنایی با رگولاتوری
    • آکادمی شاتل
    • موارد بیشتر
جستجو ...
صفحه نخست » پشتیبانی فنی » محتوای آموزشی » خاموش بودن چراغ PPP
اطلاعات بیشتر

خاموش بودن چراغ PPP

بازگشت

در صورتی که با وجود روشن بودن چراغ ADSL، چراغ PPP بر روی مودم شما خاموش باشد این مورد بدین معناست که با وجود ارتباط صحیح مودم با خط رانژه و یا به عبارتی تجهیزات شاتل تنظیمات لازم برای ارتباط با اینترنت بر روی مودم شما به صورت صحیح برقرار نیست.

ارتباط-با-اینترنت

چراغ PPP بر روی مودم‌های ZyXEL چراغ شماره ۵ است.

لطفا ابتدا مودم را خاموش و روشن نمایید در صورت عدم رفع مشکل موارد زیر را بررسی کنید.

برای برطرف نمودن این مورد شما می‌بایست با “دریافت راهنمای مودم” و ورود به کنسول آن تنظیمات ست شده بر روی مودم را چک کرده و یا مجدد انجام دهید.

این مورد را می‌توانید با دانلود راهنمای مودم و ورود به قسمت کانفیگ مودم انجام دهید.

در صورتی که کانکشن به صورت دستی و بر روی سیستم شما ‌باشد ممکن است با خطاهای زیر مواجه شوید . در ادامه به شرح این خطا‌ها و روش برطرف نمودن مشکل می‌پردازیم :

    • بررسیError 678 , 651

    درصورتی‌که کانکشن شما بر روی سیستم شما ست شده است و به صورت دستی کانکت می‌کنید و با Error 678 در وبندوز XP و یا با Error 651 در ویندوز Vista  و یا Seven مواجه می‌شوید می‌بایست به چند نکته توجه کنید:

    1. از Up بودن DSL CPE اطمینان حاصل می‌کنیم.

    این مورد را می‌توانید با چک کردن روشن بودن چراغ ADSL بر روی مودم خود انجام دهید. در صورتی که این چراغ خاموش و یا به صورت چشمک زن است می‌توانید قسمت خاموش بودن چراغ ADSL  را مطالعه و مشکل را برطرف نمایید.

    1. نصب صحیح کارت شبکه مربوط به اتصال به مودم را چک کرده و از Enable بودن آن مطمئن شوید.

    این مورد را می‌توانید با ورود به قسمت Network Connection خود انجام دهید.

    در این قسمت می‌بایست یک کانکشن به نام Local Area Connection در صورت ارتباط کابلی و یا Wi-Fi در صورت ارتباط وایرلسی برای ارتباط با مودم شما موجود باشد.

    با راست کلیک بر روی کانکشن خود در صورتی که کارت شبکه شما Enable باشد اولین گزینه در این قسمت Disable است .

    در صورتی که اولین گزینه مشاهده شده Enable است آن را انتخاب کنید تا کارت شبکه شما Enable شود.

ارتباط-با-اینترنت

    1. مقادیر VPI/VCI را در کنسول DSL CPE چک کرده و از صحیح بودن کانفیگ آن اطمینان حاصل کنید.

    این مورد را باید با وارد شدن به کنسول مودم و صفحه کانفیگ انجام دهید.

    VPI برابر صفر و VCI برابر با ۳۵ است.

    1. کانکشن خود را پاک کرده و مجدد یک کانکشن جدید بسازید.
    2. گاهی اتفاق می‌افتدکه به دلیل مشکلات سیستم عامل، Connection برقرار نشود. در صورت امکان با سیستم دیگری بررسی کنید یا

    PPPoE Connection را بر روی DSL CPE منتقل کرده و مجدد چک می‌کنیم. ( این مورد را می‌توان با مراجعه به “راهنمای مودم” انجام داد ).

    درصورتی‌که این مورد امکان پذیر نبود برای بررسی این موضوع ابتدا Firewall و‌ Internet Security‌های OS را Disable کرده و مجدد کانکشن خود را چک کنید.

    پس از بررسی مجددا در صورت ادامه مشکل می‌توانید با پشتیبانی فنی شاتل در تماس باشید.

    • بررسی Error691

    این مورد می‌تواند به چند دلیل اتفاق افتاده باشد.

    1. اشتباه وارد کردن یوزرنیم (شناسه کاربری) و پسورد خط ADSL که توسط شرکت شاتل به شما اعلام شده است این خطا را دریافت می شود
    2. تمام شدن ترافیک دوره (در صورتی که ترافیک مصرفی سرویس شما به اتمام رسیده باشد این خطا به شما نشان داده می‌شود.)
    3. در صورتی که شما از محل دیگر و شماره رانژه دیگری قصد کانکت شدن به سرویس ADSL خود را داشته باشید این خطا به شما نشان داده خواهد شد.
بازگشت
خرید آنلاین

خرید خود را اینترنتی انجام دهید

گفت‌وگوی آنلاین

کارشناسان ما همیشه در دسترس‌اند

صدای مشتری

با ما در تماس باشید

تست سرعت دانلود

سرعت اینترنت خود را تست کنید

پشتیبانی

  • راهنمای استفاده از خدمات پشتیبانی
  • سیستم هوشمند پشتیبانی فنی
  • مدیریت ترافیک مصرفی
  • .MyShatel App
  • تست سرعت
  • درخواست SLA
    • گام‌های اجرای SLA در شاتل
    • قوانین سازمان تنظیم مقررات
  • فیلم‌های آموزشی آنلاین
  • فایل‌های صوتی کوتاه (پادکست)
  • محتوای آموزشی
    • اسپم چیست؟
    • دستور های کاربردی
    • تفاوت‌های بیت و بایت در محاسبه سرعت اینترنت
    • تنظیمات خودکار مودم
  • پرسش و پاسخ
  • نکات امنیتی
    • نکات امنیتی دستگاه میکروتیک
    • توصیه امنیتی مهم برای کاربران Gmail
    • امنیت در مرورگرهای اینترنتی
    • امنیت وایرلس
  • مرکز دانلود
  • درباره شاتل
  • سوالات متداول
  • صدای مشتری
  • گفت‌وگوی آنلاین
  • آشنایی با رگولاتوری
  • اخبار و تازه ها
  • سامانه رضایت‌سنجی
  • تست سرعت
  • مناقصه ها و مزایده ها

کپی‌رایت © ۱۳۹۹. گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل

  • سامانه ۱۹۵
  • شماره پروانه ۱۵-۹۴-۱۰۰
  • رسیدگی به انتقادها و پیشنهادها