• شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰
  • English
  • تست سرعت
  • شارژ مجدد اینترنت
  • ارتباط با ما
  • همکاری با شاتل

مای‌شاتل شاتل کلاب
  • صفحه نخست
  • خدمات شاتل
    • +ADSL2
    • FMC
    • شاتل‌تاک سازمانی
    • شاتل موبایل
    • نماوا
    • شاتل‌تاک
    • پهنای باند
    • خدمات اتصال نقطه به نقطه
    • خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • خدمات مرکز داده‌ها
    • راهکار امنیتی شاتل برای اندروید
    • سوالات متداول
    • موارد بیشتر
  • شاتل در استان‌ها
  • پشتیبانی فنی
    • راهنمای استفاده از خدمات پشتیبانی
    • سیستم هوشمند پشتیبانی فنی
    • مدیریت ترافیک مصرفی
    • MyShatel App
    • تست سرعت دانلود
    • درخواست جبران خسارت (SLA)
    • فیلم های آموزشی آنلاین
    • محتوای آموزشی
    • پرسش و پاسخ
    • نکات امنیتی
    • مرکز دانلود
    • موارد بیشتر
  • درباره شاتل
    • شاتل در یک نگاه
    • بیانیه ماموریت و چشم‌انداز
    • شاتل در مسیر تعالی
    • فراسوی کسب و کار
    • شاتل ایمن
    • آشنایی با رگولاتوری
    • آکادمی شاتل
    • موارد بیشتر
جستجو ...
صفحه نخست » پشتیبانی فنی » محتوای آموزشی » راهنمای بررسی مشکلات مرورگر Google Chrome
اطلاعات بیشتر

راهنمای بررسی مشکلات مرورگر Google Chrome

بازگشت

پاک کردن Cache

روش ۱:

برای پاک کردن کش مروگر ابتدا از بالا گوشه‌ی سمت راست مرورگر وارد Settings شوید.

در صفحه‌ی باز شده سربرگ History  را انتخاب کنید.

و سپس روی دکمه‌ی Clear browsing data کلیک کنید.

 

در مرحله‌ی بعدی با توجه به شکل زیر از منوی Obliterate the following items from گزینه‌ی the beginning of time را انتخاب کنید و سپس بر روی Clear browsing data کلیک کنید.

روش ۲:

مانند تصویر، بالا سمت راست روی ۳ نقطه کلیک کنید و وارد Setting شوید. سپس در صفحه نمایش داده شده مرورگر خود را تا پایین کشیده و تا انتها اسکرول کنید و روی Advanced کلیک کنید.

clear-cache-in-chrome

clear-cache-in-chrome

در این صفحه سمت چپ گزینه Privacy and security را کلیک کنید و Clear browsing data را انتخاب کنید.

clear-cache-in-chrome

در انتها مانند تصویر زیر تنظیمات را ست کنید و روی Clear data کلیک کنید. بعد از اتمام پاک سازی این پنجره بسته می‌شود.

clear-cache-in-chrome

تنظیمات Proxy

روش ۱:

برای تنظیمات Proxy ابتدا از بالا گوشه‌ی سمت راست مرورگر وارد Settings شوید.

در صفحه‌ی باز شده سربرگ Settings را انتخاب کنید.

در صفحه‌ی باز شده از قسمت Network گزینه‌ی Change proxy settings… را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده از سربرگ Connections وارد قسمت LAN Settings شوید.

درصفحه‌ی باز شده در قسمت Proxy Server گزینه‌ی Use a proxy server for your LAN نباید انتخاب شده باشد در صورتی که این گزینه تیک دارد لطفا تیک را بردارید و صفحه را OK کنید.

در ادامه صفحه‌ی قبل را نیز OK کنید تا تنظیمات ذخیره شود.

روش ۲:

مانند تصویر، بالا سمت راست روی ۳ نقطه کلیک کنید و وارد Setting شوید. سپس در صفحه نمایش داده شده مرورگر خود را تا پایین کشیده و تا انتها اسکرول کنید و روی Advanced کلیک کنید.

change-proxy-chrome

change-proxy-chrome

در این صفحه سمت چپ روی System کلیک کنید و سپس Open proxy server را انتخاب کنید و در صفحه باز شده مانند نمونه تصویر تمامی پروکسی‌ها را آف انتخاب کنید.

change-proxy-chrome

change-proxy-chrome

ریست کردن مرورگر

روش ۱:

برای بازگرداندن تنظیمات مرورگر کروم به حالت پیش فرض مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا از بالا سمت راست وارد Settings شوید.

در صفحه‌ی باز شده وارد سربرگ Settings شوید.

در پایین صفحه‌ روی گزینه‌ی Show advanced settings کلیک کنید.

سپس در پایین صفحه از قسمت System گزینه‌ی Reset settings را کلیک کنید.

روش ۲:

مانند تصویر، بالا سمت راست روی ۳ نقطه کلیک کنید و وارد Setting شوید. سپس در صفحه نمایش داده شده مرورگر خود را تا پایین کشیده و تا انتها اسکرول کرده و روی  Advanced کلیک کنید.

reset-chrome

reset-chrome

از سمت چپ روی System  کلیک کرده و مانند تصویر زیر گزینه انتخابی را بزنید.

reset-chrome

بازگشت
خرید آنلاین

خرید خود را اینترنتی انجام دهید

گفت‌وگوی آنلاین

کارشناسان ما همیشه در دسترس‌اند

صدای مشتری

با ما در تماس باشید

تست سرعت دانلود

سرعت اینترنت خود را تست کنید

پشتیبانی

  • راهنمای استفاده از خدمات پشتیبانی
  • سیستم هوشمند پشتیبانی فنی
  • مدیریت ترافیک مصرفی
  • .MyShatel App
  • تست سرعت
  • درخواست SLA
    • گام‌های اجرای SLA در شاتل
    • قوانین سازمان تنظیم مقررات
  • فیلم‌های آموزشی آنلاین
  • فایل‌های صوتی کوتاه (پادکست)
  • محتوای آموزشی
    • اسپم چیست؟
    • دستور های کاربردی
    • تفاوت‌های بیت و بایت در محاسبه سرعت اینترنت
    • تنظیمات خودکار مودم
  • پرسش و پاسخ
  • نکات امنیتی
    • نکات امنیتی دستگاه میکروتیک
    • توصیه امنیتی مهم برای کاربران Gmail
    • امنیت در مرورگرهای اینترنتی
    • امنیت وایرلس
  • مرکز دانلود
  • درباره شاتل
  • سوالات متداول
  • صدای مشتری
  • گفت‌وگوی آنلاین
  • آشنایی با رگولاتوری
  • اخبار و تازه ها
  • سامانه رضایت‌سنجی
  • تست سرعت
  • مناقصه ها و مزایده ها

کپی‌رایت © ۱۳۹۹. گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل

  • سامانه ۱۹۵
  • شماره پروانه ۱۵-۹۴-۱۰۰
  • رسیدگی به انتقادها و پیشنهادها