مراحل ارایه سرویس
- 1) مراحل راهاندازی سرویس به چه صورت است؟
-
- تماس با شماره 91000000 داخلی 1 و سپس 2 و ارتباط با واحد فروش یا ثبتنام به صورت آنلاین از سایت www.shatel.ir
- امضای قرارداد به صورت آنلاین از طریق سایت شاتل یا ارسال توسط پیک و یا مراجعه حضوری به یکی از دفاتر نمایندگی شاتل
نکته: در هنگام خرید، شناسه کاربری و رمز عبور از طریق پیامک برای شما ارسال میشود و شما میتوانید وارد پنل کاربری my.shatel.ir شده و روال قرراداد را پیش ببرید؛ ارسال مدارک از طریق آپلود در پنل my.shatel.ir یا ارسال به نشانی ایمیل Sales@shatel.ir و یا آدرس e.sha.tel ارسال و یا ارسال به شماره نمابر 91000003 امکانپذیر است.
- تخصیص پورت و پیگیری مراحل رانژه خط در مرکز مخابراتی
- رانژه شدن خط از طرف مخابرات
- تماس برای هماهنگی زمان نصب سرویس
- حضور کارشناس یا نصب تلفنی با همکاری واحد پشتیبانی فنی
- 2) اصطلاح خط رانژه یعنی چه؟
- خط رانژه خط تلفنی است که میتواند در فرکانسهای متفاوت به صورت همزمان Voice و Data را روی یک خط منتقل کند. بنابراین قابلیت ارایهی سرویس +ADSL/ADSL2 تنها روی خطوط رانژه وجود دارد.
قبل از این که بتوانید از خط تلفن خود به عنوان خط +ADSL/ADSL2 استفاده کنید باید این خط از طرف مخابرات و به درخواست شرکت ارایه دهندهی سرویس، رانژه شود.