مراحل ارایه سرویس

۱) مراحل راه‌اندازی سرویس به چه صورت است؟
  • تماس با شماره ۹۱۰۰۰۰۰۰ داخلی ۱ و سپس ۲ و ارتباط با واحد فروش یا ثبت‌نام به صورت آنلاین از سایت  www.shatel.ir
  • امضای قرارداد به صورت آنلاین از طریق سایت شاتل یا ارسال توسط پیک و یا مراجعه حضوری به یکی از دفاتر نمایندگی شاتل

نکته: در هنگام خرید، شناسه کاربری و رمز عبور از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود و شما می‌توانید وارد پنل کاربری my.shatel.ir شده و روال قرراداد را پیش ببرید؛ ارسال مدارک از طریق آپلود در پنل my.shatel.ir یا ارسال به نشانی ایمیل Sales@shatel.ir و یا آدرس e.sha.tel ارسال و یا ارسال به شماره نمابر ۹۱۰۰۰۰۰۳ امکان‌پذیر است.

  • تخصیص پورت و پی‌گیری مراحل رانژه خط در مرکز مخابراتی
  • رانژه شدن خط از طرف مخابرات
  • تماس برای هماهنگی زمان نصب سرویس
  • حضور کارشناس یا نصب تلفنی با همکاری واحد پشتیبانی فنی
۲) اصطلاح خط رانژه یعنی چه؟
خط رانژه خط تلفنی است که می‌تواند در فرکانس‌های متفاوت به صورت هم‌زمان Voice و Data را روی یک خط منتقل کند. بنابراین قابلیت ارایه‌ی سرویس +ADSL/ADSL2 تنها روی خطوط رانژه وجود دارد.

قبل از این که بتوانید از خط تلفن خود به عنوان خط +ADSL/ADSL2 استفاده کنید باید این خط از طرف مخابرات و به درخواست شرکت ارایه دهنده‌ی سرویس، رانژه شود.