• شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰
  • English
  • تست سرعت
  • شارژ مجدد اینترنت
  • ارتباط با ما
  • همکاری با شاتل

مای‌شاتل شاتل کلاب
  • صفحه نخست
  • خدمات شاتل
    • +ADSL2
    • FMC
    • شاتل‌تاک سازمانی
    • شاتل موبایل
    • نماوا
    • شاتل‌تاک
    • پهنای باند
    • خدمات اتصال نقطه به نقطه
    • خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • خدمات مرکز داده‌ها
    • راهکار امنیتی شاتل برای اندروید
    • سوالات متداول
    • موارد بیشتر
  • شاتل در استان‌ها
  • پشتیبانی فنی
    • راهنمای استفاده از خدمات پشتیبانی
    • سیستم هوشمند پشتیبانی فنی
    • مدیریت ترافیک مصرفی
    • MyShatel App
    • تست سرعت دانلود
    • درخواست جبران خسارت (SLA)
    • فیلم های آموزشی آنلاین
    • محتوای آموزشی
    • پرسش و پاسخ
    • نکات امنیتی
    • مرکز دانلود
    • موارد بیشتر
  • درباره شاتل
    • شاتل در یک نگاه
    • بیانیه ماموریت و چشم‌انداز
    • شاتل در مسیر تعالی
    • فراسوی کسب و کار
    • شاتل ایمن
    • آشنایی با رگولاتوری
    • آکادمی شاتل
    • موارد بیشتر
جستجو ...
صفحه نخست » خدمات شاتل » خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها » شیوه استفاده از خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
اطلاعات بیشتر

شیوه استفاده از خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها

ارایه خدمات به مشتریان برج‌ها و مجتمع‌ها نیازمند برگزاری جلسات برای مهندسی نیاز و انجام بررسی‌های فنی برای ارایه طرح است. هر یک از متقاضیان این خدمات می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این مورد با واحد پهنای باند و راهکارهای خاص گروه شرکت‌های شاتل و با شماره ۲۳۰۷۲۱۰٦ تماس حاصل فرمایند.

افزون بر این، در وب سایت شاتل امکانی برای ارتباط سریع و آسان متقاضیان با کارشناسان شاتل در نظر گرفته شده است . علاقه‌مندان می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام آنلاین سرویس +ADSL2 برای برج‌ها و مجتمع‌ها، درخواست خود را به ساده‌ترین روش برای کارشناسان واحد پهنای باند ارسال کنند.

کارشناسان شاتل برای بررسی وضعیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل شما حاضر می‌شوند تا ضمن ارزیابی ویژگی‌های مکانی، فنی و امنیتی محل، کوتاه‌ترین، مطمئن‌ترین و مقرون‌ به‌صرفه‌ترین روش را برای دست‌یابی شما به اینترنت پرسرعت فراهم کنند.

مراحل راه‌اندازی سرویس

پس از برقراری تماس با کارشناسان شاتل و برگزاری جلسات اولیه، مراحل زیر برای راه‌اندازی سرویس در مجتمع‌های متقاضی خدمات طی می‌شود:

  • ارایه درخواست رسمی از سوی هیات مدیره مجتمع به کارشناسان شاتل و مشخص‌کردن تعداد متقاضیان استفاده از خدمات و تعداد سرویس‌های مورد نیاز برای آغاز همکاری
  • بررسی فنی و امکان‌سنجی ارایه خدمات به متقاضی توسط شرکت شاتل. در این مرحله کارشناسان فنی شاتل ضمن مراجعه به محل مشتری، امکان ارایه سرویس را از نظر فنی بررسی می­‌کنند و در صورتی­‌که ارایه سرویس امکان‌پذیر باشد و تعداد متقاضیان برای دریافت خدمات به حد نصاب مورد نظر رسیده باشد، فرآیند راه‌اندازی سرویس وارد مرحله عقد قرارداد می­‌شود.
  • عقد قرارداد و نصب تجهیزات. در این مرحله شاتل برای تخصیص فضا و نصب تجهیزات در محل برج، قراردادی کلی با هیات مدیره مجتمع منعقد می­‌کند و سپس تجهیزات مورد نیاز را نصب و راه‌­اندازی می‌‌کند. مجتمع مورد نظر ابتدا به وسیله آنتن­‌ها و رادیوهای بی­‌سیم با یکی از دکل‌های شاتل، با سرعت بالا ارتباط برقرار می‌کند و پس از نصب تجهیزات مخابراتی، امکان ارایه سرویس برای هر واحد به‌صورت مجزا از طریق خطوط تلفن آن‌ها فراهم می‌شود.
خرید آنلاین

خرید خود را اینترنتی انجام دهید

گفت‌وگوی آنلاین

کارشناسان ما همیشه در دسترس‌اند

تست سرعت دانلود

سرعت اینترنت خود را تست کنید

خدمات شاتل

  • اینترنت پرسرعت +ADSL2
    • قیمت سرویس‌ها و تجهیزات اینترنت پرسرعت ثابت (+ADSL2)
    • بررسی وضعیت دسترسی به +ADSL2
    • شیوه استفاده از خدمات +ADSL2
    • خدمات اینترنت پرسرعت شاتل بر بستر بی‌سیم با استفاده از فناوری PTMP
  • شاتل‌تاک
    • تعرفه خدمات شاتل‌تاک خانگی
    • اپلیکیشن ShatelTalk
    • راه‌کار شاتل‌تاک سازمانی
    • شاتل‌تاک ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • ATA, IP-Phone, IAD
    • راهنمای کد تماس کشورها
  • نماوا
    • خرید اشتراک نماوا
  • پهنای باند
    • شیوه استفاده از خدمات پهنای باند
  • خدمات اتصال نقطه به نقطه
    • شیوه استفاده از خدمات اتصال نقطه به نقطه
  • خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • قیمت خدمات VDSL
    • فرم ثبت‌نام خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • شیوه استفاده از خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
  • خدمات مرکز داده‌ها
    • میزبانی سرور (Co-Location)
    • خدمات سرور اختصاصی (Dedicated Server)
    • خدمات سرور مجازی (Virtual Private Server)
    • شیوه استفاده از خدمات مرکز داده‌ها
  • راهکار امنیتی‌ شاتل برای‌ اندروید
    • قیمت‌ سرویس ها
  • درباره شاتل
  • سوالات متداول
  • صدای مشتری
  • گفت‌وگوی آنلاین
  • آشنایی با رگولاتوری
  • اخبار و تازه ها
  • سامانه رضایت‌سنجی
  • تست سرعت
  • مناقصه ها و مزایده ها

کپی‌رایت © ۱۳۹۹. گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل

  • سامانه ۱۹۵
  • شماره پروانه ۱۵-۹۴-۱۰۰
  • رسیدگی به انتقادها و پیشنهادها