دوشنبه 3 تیر 1398
۲۰ درصد تخفیف ویژه‌ی شاتلی‌ها برای خرید گل و گیاه از گل‌فروشی آنلاین گلیتال

۲۰ درصد تخفیف ویژه‌ی شاتلی‌ها برای خرید گل و گیاه از گل‌فروشی آنلاین گلیتال

کاربران شاتل می‌توانند از ۲۰ درصد تخفیف برای خرید آنلاین گل و گیاه از وب‌سایت گلیتال برخوردار شوند. بر اساس توافق‌های انجام شده با گل‌فروشی آنلاین گلیتال،‌ اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند گیاهان و گل‌های موجود در این وب‌سایت را ۲۰ درصد ارزان‌تر تهیه کنند و در عین حال ۵ درصد از هزینه‌ی خرید را در حساب کاربری خود ذخیره و در خریدهای بعدی از آن استفاده کنند.

برای استفاده از این تخفیف، می‌توانید پس از انتخاب گل‌های مورد نظر خود مورد نظر خود در وب‌سایت گلیتال، در مرحله‌ی پرداخت کد دریافت شده از باشگاه مشتریان شاتل را در کادر مربوط به کد تخفیف ثبت کنید تا 2۰ درصد از هزینه‌ی نهایی سبد کاسته شود.

این تخفیف، ویژه‌ی همه‌ی محصولات این وب‌سایت است.

هر کد تنها یک بار قابل استفاده است اما هر مشترک می‌تواند به تعداد مورد نیاز کد تخفیف از باشگاه مشتریان شاتل، تهیه کند. مهلت اعتبار این کدها پایان سال ۹۸ است.

گل‌فروشی آنلاین گلیتال وب‌سایتی برای خرید انواع گل و گیاه است که مزایای بسیاری برای ارسال و هدیه‌ی گل به دوستان و عزیزان در مناسبت‌های مختلف در نظر گرفته است. این وب‌سایت اطلاعات مفیدی برای نگه‌داری و مراقبت از گیاهان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ارسال سفارش‌های بیش از ۱۰۰ هزار تومان در این وب‌سایت رایگان و در حال حاضر ثبت سفارش در این وب‌سایت تنها در شهر تهران امکان‌پذیر است.