سه‌شنبه 4 شهریور 1399
۲۰ درصد تخفیف برای خرید اسباب‌بازی و کتاب کودک در وب‌سایت هویو

۲۰ درصد تخفیف برای خرید اسباب‌بازی و کتاب کودک در وب‌سایت هویو

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برای خرید آنلاین انواع اسباب‌بازی، بازی فکری، عروسک و کتاب کودک در وب‌سایت هویو بهره‌مند شوند. این تخفیف‌ها به دو شکل به کاربران ارایه می‌شود:

  • ۲۰ درصد تخفیف
  • ۲۵ هزار تومان تخفیف

برای استفاده از این تخفیف می‌توانید پس از انتخاب محصول مورد نظرتان در هویو، کد دریافت شده از باشگاه مشتریان شاتل را در مرحله پرداخت آنلاین این وب‌سایت، در بالای صفحه و در محلی که برای کوپن تخفیف در نظر گرفته شده است، وارد کنید تا در نهایت تخفیف روی قیمت نهایی سبد خریدتان اعمال شود.

در صورت تمایل می‌توانید پیش از انتخاب کتاب یا اسبا‌ب‌بازی، تست هوش رایگان گاردنر را برای کودک دلبندتان در این وب‌سایت انجام دهید. این تست نشان می‌دهد که هوش و توان‌مندی کودک شما در هر یک از هوش‌های چندگانه، موسیقی، دیداری، درون‌فکری، طبیعت‌گرایی، ریاضی و منطق، کلامی و زبانی و بین‌فردی چه‌قدر است و شما برای کمک به پرورش این استعدادها چه اقداماتی باید انجام دهید.

هویو یک فروشگاه آنلاین اسباب‌بازی است که دنیایی از سرگرمی و اسباب‌بازی را بر اساس، سن، توان‌مندی‌ها و هوش‌مندی‌های کودک در اختیار والدین قرار می‌دهد. این وب‌سایت با انجام یک تست هوش در مورد کودک، به والدین در انتخاب مناسب‌ترین اسباب‌بازی‌ها با هوش، توان‌مندی و سن کودک مشاوره می‌دهد.