یکشنبه 1 اردیبهشت 1392
shatel

گردهمایی سالانه گروه شرکت‌های شاتل اردیبهشت ماه 92

روز پنج‌شنبه بیست و نهم فروردین‌ماه ۱۳۹۲، مطابق رسم هر سال، گردهم ;ایی ابتدای سال گروه شرکت ;‌های شاتل در تهران با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از کارکنان و نمایندگان این مجموعه برگزار شد. هدف از برگزاری این گردهمایی مروری بر کارنامه سال گذشته شاتل و تشریح مسیر پیش روی در سال جدید و به طور کلی به اشتراک گذاری دیدگاه ;‌ها یا Vision Sharing در خانواده شاتل است.
در این مراسم، ابتدا احمد نخجوانی، مدیر عامل شاتل به تشریح عملکرد شاتل در سال ۱۳۹۱ پرداخت. تداوم آهنگ رشد و بالندگی شاتل در سال ۱۳۹۱، حفظ سهم بازار و تداوم رشد تعداد کاربران خانواده ;‌ی بزرگ شاتل در سراسر کشور در شرایط رقابتی و خاص بازار، ادامه مسیر پیاده‌سازی الگوهای تعالی سازمانی (EFQM) و دست‌یابی به موفقیت‌های بالاتر در این حوزه و دریافت تقدیرنامه سه ستاره، تمرکز بر توسعه‌ی کیفی سرمایه‌ی انسانی و نمایندگان در سراسر کشور، برنامه‌ریزی برای توسعه‌ی دامنه‌ی ارایه‌ی خدمات به مشتریان، از جمله مهم‌ترین دستاوردهای شاتل است که توسط احمد نخجوانی مورد اشاره قرار گرفت.
از آن پس، محمد حسن شانه ساز زاده، موسس و رییس هیات مدیره شاتل به ترسیم چشم‌اندازی از آینده شاتل پرداخت. محمد حسن شانه‌ساز زاده، تقویت پیوسته مشتری‌مداری، ارایه‌ی محصولات و خدمات جدید به بازار و ورود به حوزه‌های جدید کسب و کار با بهره‌گیری از الگوهای موفق جهانی را جزو مهم‌‌ترین استراتژی‌های گروه شرکت‌های شاتل در سال ۱۳۹۲ دانست.
قدردانی از نیروهای برگزیده سال که بیش‌ترین پای‌بندی به ارزش‌های شاتل داشته‌اند و نیز اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات عکاسی در سال ۱۳۹۱ از جمله دیگر برنامه‌های گردهمایی بود.