یکشنبه 31 فروردین 1393
shatel

گردهمایی سالانه گروه شرکت‌های شاتل فروردین ماه 93

روز پنج شنبه بیست و هشتم فروردین ٩٣ گردهمایی ابتدای سال گروه شرکت‌های شاتل در تهران با حضور بیش از ٦٠٠ نفر از کارکنان، مدیران و نمایندگان این مجموعه برگزار شد. هدف از برگزاری این گردهمایی مروری بر کارنامه سال گذشته شاتل و تشریح مسیر پیش روی در سال جدید و به طور کلی به اشتراک گذاری دیدگاه‌ها یا (Vision Sharing) در خانواده‌ی شاتل بوده است.
در این مراسم، ابتدا احمد نخجوانی، مدیرعامل شاتل به تشریح عملکرد شاتل در سال ٩٢ پرداخت و پس از آن، محمدحسن شانه‌ساززاده، موسس و رییس هیات مدیره‌ی شاتل چشم‌اندازی از آینده‌ی شاتل را ترسیم کرد. تجلیل از مقام مادران و زنان با دعوت از شهلا لاجوردی، رییس هیات مدیره موسسه بهنام دهش‌پور و مادر بهنام دهش‌پور و اجرای موسیقی از جمله دیگر برنامه‌های گردهمایی بود.

خلاصه سخنرانی مدیر عامل پیرامون عملکرد شاتل در سال ٩٣

پیرو سخنرانی احمد نخجوانی، که مطابق مدل تعالی سازمانی ارایه شد، شاتل توانسته است در سال گذشته به نتایج و دستاوردهای زیر دست یابد:

  • پیاده سازی پروژه مرکز رشد سرپرستان با هدف تقویت رهبری سازمان
  • طراحی مسیر شغلی سرپرستان کارکنان (IDP)
  • جایگزینی مدل حقوق و دستمزد یکپارچه (MERCER) و جاری سازی مدل Watson Wyatt برای ایجاد عدالت و روال منطقی پرداخت حقوق
  • افزایش کارآیی نیروی انسانی هم‌زمان با رشد بازار
  • توان‌مندی شاتل در سرمایه‌گذاری برای شتاب بخشیدن به رشد و هموار ساختن مسیر پیشرفت
  • تداوم رشد کاربران شاتل در سراسر کشور
  • انتخاب شاتل به عنوان برند محبوب اینترنت پرسرعت کشور و دریافت تندیس زرین
  • دریافت نشان استاندارد بین المللی اعتماد مشتریان در اجلاس ناپک
  • دریافت گواهی‌نامه‌های حمایت از حقوق مصرف کننده، OHSAS18001 و ISO10002
  • پیاده سازی و اجرای علمی CSR مبتنی بر مدل کارول
  • دریافت تقدیر سه ستاره‌ی جایزه‌ی تعالی سازمانی (EFQM)
  • انتخاب شاتل به عنوان اپراتور برتر برای سومین سال برگزاری ارزیابی توسط وزارت ICT

خلاصه سخنرانی رییس هیات مدیره پیرامون چشم‌انداز شاتل در سال ٩٣
در ادامه برنامه، محمدحسن شانه‌ساززاده به تشریح نقاط قوت و ضعف و تهدیدها و فرصت‌ها پرداخت و چشم‌انداز شاتل را برای سال پیش رو با تاکید بر تداوم در مسیر تعالی، ترسیم کرد که گزیده‌ای از آن را در زیر مشاهده می‌فرمایید:

  • ایجاد تحول کیفی در مرکز آموزش شاتل
  • توجه بیش‌تر به حداقل‌های مهارت کارکنان و نیز پالایش کیفی نیروی انسانی
  • توسعه و افزایش ظرفیت شبکه متناسب با رشد فروش
  • برنامه‌ریزی برای تداوم رشد فروش و افزایش سهم بازار در تهران و استان‏‌ها
  • توسعه اقدام‌های نگه‏‌داری مشتریان و افزایش رضایت آن‌ها (به ویژه در استان‌ها)
  • توسعه‌ی مشارکت با شرکت‏‌های مخابرات استانی