شنبه 21 فروردین 1395
shatel

گردهمایی سالانه گروه شرکت‌های شاتل برگزار شد

گردهمایی سالانه گروه شرکت های شاتل با حضور اعضای این خانواده بزرگ برای هشتمین سال متوالی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شاتل، روز پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 گردهمایی سالانه این شرکت به رسم هر سال با حضور بیش از هزار نفر از کارکنان دفتر مرکزی و نمایندگان از سراسر کشور برگزار شد. این همایش هر سال با هدف مرور عملکرد سالانه و تشریح برنامه‌های سال پیش رو برگزار می‌شود.
در این مراسم، احمد نخجوانی، مدیرعامل گروه شرکت های شاتل ضمن تشریح عملکرد گروه در سال 1394 و ارایه اخبار نویدبخش از توسعه چشم گیر حضور شاتل در سراسر کشور در این سال، بر تلاش جدی تر برای توسعه فعالیت ها در سال جدید تاکید کرد.
nakhjavani-95-annualgathering
نخجوانی سال 94 را یکی از کلیدی‌ترین سال‌های فعالیت شاتل توصیف کرد و توسعه حضور این شرکت در سراسر کشور، دریافت سه پروانه جدید FCP، MVNO و محتوای دیجیتال، جذب و توسعه نیروی انسانی، تهیه برنامه جامع استراتژیک، بهینه کاوی و حضور در رویدادهای جهانی و تهیه مرام‌نامه مدیران شاتل را از مهم‌ترین رخدادهای این سال برشمرد.
در ادامه احمد نخجوانی با اشاره به توسعه منابع و زیرساخت‌های شاتل در سال 94 از رشد 88 درصدی نقاط حضور شاتل در سراسر کشور، رشد 32 درصدی مراکز مخابراتی راه اندازی شده و شش برابر شدن پهنای باند شاتل در طول سه سال گذشته، خبر داد.
مدیرعامل شاتل تداوم رشد کاربران در سراسر کشور، پوشش 96 درصدی پشتیبانی فنی در استان‌ها و افزایش رضایت‌مندی مشتریان را از دیگر دستاوردهای سال 94 توصیف کرد.
نخجوانی در پایان سخنرانی خود ضمن اشاره به دستاوردهای بزرگی همچون انتخاب به عنوان اپراتور برتر دیتا برای پنجمین سال متوالی، دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان، دریافت تندیس طلایی برند محبوب مصرف کنندگان و حفظ سهم بازار در شرایط سخت رقابتی، سال پیش رو سالی پر تلاش و پرنشاط توصیف کرد و از همه کارکنان دعوت کرد تا با تلاشی دوچندان به فعالیت پوینده خود در سال 95 ادامه دهند.
پس از مرور عملکرد گروه، حسن شانه ساززاده چشم انداز فعالیت‌های آینده را با تاکید بر برنامه‌های سال 1394 به تصویر کشید.
shanesazzade-95-annualgathering
در این سخنرانی وی با اشاره به دریافت سه پروانه جدید و مذاکره برای یک پروانه دیگر، به تشریح پروژه‌های FCP، MVNO، شاتل موبایل و محتوای دیجیتال پرداخت.
در ادامه شانه‌ساززاده با اشاره به ایجاد تحول در بیاینه ماموریت، چشم انداز و ارزش‌های بنیادین شاتل، نقاط اصلی تمایز برنامه سال 95 نسبت به سال گذشته را تشریح کرد و از همه اعضای خانواده شاتل خواست که با توجه به قراردادهای مشارکت، پروژه‌های جدید و گشوده شدن دریچه‌های جدید برای توسعه کسب و کار، تلاش دوچندان خود را برای به تصویر کشیدن همه شایستگی‌ها و توان‌مندی‌های این خانواده بزرگ به کار گیرند.
رییس هیات مدیره شاتل در پایان سال جدید را فرصتی طلایی و تکرارناپذیر برای تبدیل شدن شاتل به یک اپراتور .Telecomm توصیف کرد.