چهارشنبه 5 خرداد 1400
پیشنهاد باورنکردنی شاتل: بسته ترافیک ۵۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت با قیمتی استثنایی

پیشنهاد باورنکردنی شاتل: بسته ترافیک ۵۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت با قیمتی استثنایی

با توجه به استقبال مشتریان عزیز از شرایط ویژه خرید ترافیک، شاتل پیشنهادهایی بسیار هیجان‌انگیز به کاربران ارایه می‌کند. در این پیشنهاد استثنایی بسته ترافیک۵۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت شاتل فقط به قیمت ۱۷۸٬۵۰۰ تومان به مشتریان ارایه می‌شود. علاوه بر این برای برخی از مشتریان بر اساس الگوی مصرف‌شان و به صورت اختصاصی، پیشنهادهای جذاب و متفاوت دیگری هم در نظر گرفته شده است که  با مراجعه به پروفایل شخصی‌شان در پورتال مای‌شاتل (MySahtel) قابل مشاهده است. مشتریان فعلی شاتل می‌‌توانند تا ۱۶ خرداد، برای خرید بسته‌ مورد نظر خود اقدام کنند.

اعتبار بسته‌ ۵۰۰ گیگابایتی یاد شده ۳۰ روز از تاریخ خرید خواهد بود.

مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز به قیمت این بسته و سایر بسته‌های اختصاصی ارایه شده در این پیشنهاد افزوده خواهد شد. این شرایط در کلیه شهرهای کشور در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. در نظر داشته باشید که این تخفیف تنها شامل بسته ۵۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت و بسته‌های اختصاصی مشخص شده در پروفایل هر کاربر است و دیگر بسته‌های ترافیک از این تخفیف برخوردار نخواهند بود.

کاربران شاتل، می­‌توانند برای خرید این بسته‌ از روش‌های زیر استفاده کنند:

وب‌سایت مای‌شاتل       دانلود اپلیکیشن MyShatel

صفحه اختصاصی جشنواره بهاری شاتل

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و ایلام با شماره‌های دفتر نمایندگی، درج شده در وب‌سایت شاتل تماس حاصل فرمایید.

امید است این شرایط بتواند رضایت مشتریان عزیز خانواده‌­ی بزرگ مشتریان شاتل را بیش از پیش فراهم سازد.