سه‌شنبه 24 شهریور 1394
shatel

فرصت طلایی خرید مودم‌های وایرلس ویژه مشتریان فعلی شاتل

از آن جایی که فراهم آوردن رضایت مشتریان همواره یکی از اصلی ترین اهداف گروه شرکت ;‌های شاتل محسوب می‌شود، با هدف قدردانی از وفاداری اعضای گران‌قدر خانواده‌ ;ی بزرگ مشتریان شاتل، جشنواره‌ ;ای ویژه این مشتریان از ٢۴ شهریور ماه تا ١۴ مهر ماه برگزار خواهد شد.
در این جشنواره، کلیه‌ ;ی دارندگان مودم ;‌های باسیم زایکسل و همچنین مودم‌‌های باسیم و بی‌سیم دیگر برندها می‌ ;توانند در طول مدت زمان جشنواره، مودم وایرلس DEL 1202 زایکسل را با تخفیف ویژه و استثنایی ۴٠ درصدی، به قیمت ۵٣،۴٠٠ تومان خریداری کنند. گفتنی ;‌ست، این مودم هم‌اکنون به قیمت ۸۹،٠٠٠ تومان به مشتریان ارایه می‌شود.
شرایط ویژه این جشنواره برای پاسخ‌‌گویی به درخواست مشتریان گران‌قدر دارنده‌ی مودم‌های باسیم زایکسل برای بهره‌ ;گیری از امکان وایرلس بودن مودم و همچنین درخواست مشتریان استفاده کننده از برندهای دیگر برای بهره ;‌گیری از مودم با بهترین کیفیت ممکن، ارایه شده است.
این جشنواره در سراسر کشور به جز شهرهای بندرعباس و بندرلنگه برگزار می‌شود و همه مشتریان فعلی شاتل با در نظر گرفتن شرایط یاد شده در بالا (داشتن مودم با سیم زایکسل و یا مودم های برندهای دیگر) می‌توانند از آن استفاده کنند.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره تلفن ۲۳۰۹۹ یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرند. اطلاعات تماس دفتر نمایندگی‌های شاتل در سراسر کشور از این جا در دسترس است.
امیدواریم این جشنواره بتواند ضمن ارتقای سطح کیفیت خدمات، رضایت مشتریان را بیش از پیش فراهم سازد.