سه‌شنبه 15 تیر 1395
shatel

شرایط ویژه خرید بسته‌های هیجان‌انگیز شاتل‌لند

‌با توجه به استقبال بی‌نظیر شما کاربران عزیز از جشنواره‌های شاتل‌لند، این‌بار بر آن شدیم بسته‌های هیجان انگیز جدیدی را ‌در مجموعه وب‌سایت‌های شاتل لند در اختیار کاربران قرار دهیم. امیدوارم این پیشنهادها بتواند رضایت شما عزیزان را بیش از پیش فراهم سازد.

  • بسته طلایی تماشای نامحدود فیلم:
  • یک ماه تماشای تمامی فیلم‌های سایت نماوا بدون پرداخت هزینه فیلم
  • ویژه همه کاربران وب سایت نماوا

مبلغ قابل پرداخت 15،000 تومان (قیمت بسته با تخفیف جشنواره 7,500 تومان)

  • بسته تماشای نامحدود فیلم به همراه ترافیک ویژه شاتل لند:
  • یک ماه تماشای بدون هزینه تمامی فیلم های سایت نماوا به همراه ترافیک نامحدود
  • ویژه کاربران اینترنت پرسرعت شاتل

مبلغ قابل پرداخت 20،000 تومان (قیمت بسته با تخفیف جشنواره 10،000 تومان)

شرایط ویژه خرید بسته های شاتل لند:

کاربران عزیز، از تاریخ سه شنبه 15 تیرماه تا تاریخ 31 تیرماه 1395 می توانند با 50 درصد تخفیف، اقدام به خرید بسته های “تماشای نامحدود فیلم” و “تماشای نامحدود فیلم به همراه ترافیک ویژه شاتل لند” نمایند. افزون بر این به هریک از شما عزیزانی که یکی از این بسته ها را خریداری نموده اید ، هدیه ویژه 5 گیگابایت ترافیک اینترنت رایگان نیز اهدا خواهد شد. لازم به توضیح است این بسته ترافیک 5 گیگی ویژه مشتریان شاتل خواهد بود که باید از زمان دریافت آن را طی سه روز مصرف نمایند.

زمان فعال سازی بسته‌ها:

بسته های خریداری شده، از تاریخ 26 تیرماه 1395 به مدت یک ماه برای آن دسته عزیزانی که بسته هایشان را تا قبل از این تاریخ خریداری کرده اند فعال می شود و چنانچه کاربری بعد از تاریخ 26 تیرماه اقدام به خرید هر یک از بسته ها نماید، از همان لحظه قادر خواهد بود از بسته خریداری شده خود استفاده کنند.

به منظور خریداری هر یک از این بسته ها تنها کافی ست در سایت نماوا ثبت نام کنید و پس از ورود می توانید از این صفحه بسته مورد نظر خود را خریداری کنید.