سه‌شنبه 21 مرداد 1399
شرایط ویژه‌ی حضور در کلاس‌های آموزش زبان سفیر برای اعضای باشگاه مشتریان شاتل

شرایط ویژه‌ی حضور در کلاس‌های آموزش زبان سفیر برای اعضای باشگاه مشتریان شاتل

اعضای باشگاه مشتریان شاتل در تهران و کرج می‌توانند از ۴۰ هزار تومان تخفیف برای ثبت نام در هر یک از دوره‌های عمومی آموزش زبان انگلیسی و فرانسوی به جز دوره‌های IELTS در موسسه زبان‌آموزی سفیر گفتمان استفاده کنند.

بر اساس توافق‌های صورت گرفته با موسسه سفیر گفتمان، این تخفیف شامل همه‌ی دوره‌های عمومی در همه‌ی ساعت‌ها و روزهای هفته خواهد بود و استفاده از آن برای همه اعضای باشگاه مشتریان شاتل و خانواده‌ی آن‌ها (همسر و فرزندان، پدر و مادر، خواهر و برادر) در تهران و کرج امکان‌پذیر است.

کاربران برای بهره‌مندی از این تخفیف، باید کد دریافت شده را در هنگام ثبت‌نام به موسسه‌ی سفیر گفتمان ارایه دهند و هزینه دوره‌های مورد نظر خود را با احتساب ۴۰ هزار تومان تخفیف یاد شده پرداخت کنند. اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند متناسب با نیاز خود، به تعداد دلخواه کد تخفیف دریافت کنند اما هر کد تنها یک بار اعتبار خواهد داشت.

آکادمی زبان «سفیر گفتمان» نخستین ارایه دهنده‌ی سیستم آموزش ترکیبی هایبرید شامل آموزش در کلاس به همراه آموزش آنلاین در فضای مجازی‌ست، این موسسه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده و هم‌اینک با ۸۲ شعبه فعال، به فعالیت خود ادامه می‌دهد.