دوشنبه 9 اردیبهشت 1398
shatel

روزانه هزار جایزه‌ی شگفت انگیز به همراه ۳۰ درصد تخفیف‌ ویژه برای تماشای آنلاین فیلم و سریال در نماوا

هم‌زمان با شروع پخش سریال کمدی هیولا، آخرین همکاری مشترک مهران مدیری و پیمان قاسم‌خانی، علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال می‌توانند، از تخفیف‌های ویژه نماوا برای خرید اشتراک‌های ۱ و ۳ ماهه‌ی این سرویس بهره‌مند شوند و تازه‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی را با پخش انحصاری، تنها در نماوا تماشا کنند. بخش هیجان‌انگیز این جشنواره جوایز ویژه آن است. در مدت زمان برگزاری این جشنواره در هر روز به ۱۰۰۰ نفر اولی که در همان روز یکی از اشتراک‌های ۱، ۳، ۶ و ۱۲ ماهه نماوا را تهیه کرده باشند، یک جایزه ویژه تعلق خواهد گرفت. این جوایز در هر روز متفاوت از روزهای قبل خواهد بود و برای مشاهده جوایز اختصاصی هر روز می‌توانید به سایت نماوا مراجعه کنید. فهرست نام برندگان در روز بعد در وب‌سایت شاتل و نماوا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این امکان ویژه تا ۲۱ اردیبهشت ماه برای تمام کاربران شاتل و دیگر اپراتورها قابل استفاده است.

در این مدت زمان اشتراک‌های یک ماهه نماوا با ۲۰درصد تخفیف تنها به قیمت ۲۰،۰۰۰ تومان و اشتراک سه ماهه این سرویس با ۳۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۲،۰۰۰ تومان (ماهانه ۱۴،۰۰۰ تومان) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هزینه مالیات بر ارزش افزوده نیز به قیمت‌های بالا اضافه خواهد شد.

استفاده از این تخفیف هم برای مشتریان جدید و هم برای مشتریان فعلی نماوا امکان‌پذیر است. یعنی مشتریان فعلی هم می‌توانند برای تمدید سرویس از این تخفیف ویژه استفاده کنند.

خرید اشتراک نماوا

نماوا، سرویس آنلاین شاتل برای تماشای جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌هاست که دسترسی علاقه‌مندان را به آرشیو کاملی از هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر امکان تماشای آنلاین، دانلود این فیلم‌ها در اپلیکیشن و تماشای آن‌ها در زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید، نیز امکان دیگری‌ست که بر جذابیت این سرویس می‌افزاید. ویژگی جذاب دیگر نماوا، رایگان بودن ترافیک مصرفی آن برای کاربران شاتل، آسیاتک، های‌وب، مخابرات، مبین‌نت، پیش‌گامان و داتک و نیم‌بها بودن ترافیک برای کاربران همراه اول، ایرانسل، پارس‌آنلاین و رایتل است.

شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک برای خرید اشتراک نماوا، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها در مقایسه با قیمت دی‌وی‌دی‌های ارایه شده در شبکه سینمای خانگی، زحمت آرشیو و نگه‌داری فیزیکی دی وی‌دی فیلم‌ها و سریال‌ها را از دوش خود بردارید و به جای آن به آرشیوی طبقه‌بندی شده، قابل جست‌وجو و در دست‌رس از هزاران فیلم و سریال دسترسی پیدا کنید.