یکشنبه 19 اسفند 1397
جشنواره نوروزی نماوا با تخفیف‌های باورنکردنی برای کاربران شاتل

جشنواره نوروزی نماوا با تخفیف‌های باورنکردنی برای کاربران شاتل

نماوا سرویس ویژه‌ی شاتل برای تماشای آنلاین فیلم و سریال است که در آن مجموعه‌ی منحصر به فردی از جدیدترین و جذاب‌ترین فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های روز ایران و جهان گردآوری و امکان تماشای آنلاین آن‌ها با بهترین کیفیت ممکن و متناسب با سرعت سرویس اینترنت میسر شده است.

این سرویس در آستانه‌ی سال نو با شرایط و تخفیف‌های ویژه به مشتریان شاتل ارایه می‌شود و کاربران فرصت خواهند داشت تا با پرداخت هزینه‌ای اندک و مقرون به صرفه از این موقعیت برای تماشای آنلاین فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌ی خود استفاده کنند.

اشتراک‌های ۱ و ۳  ماهه‌ی نماوا از تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ تا ۵ فروردین ۱۳۹۸ با ۶۰٪ تخفیف و سایر اشتراک‌ها با شرایط ویژه‌ به مشتریان شاتل ارایه می‌شود.

بی‌تردید٬ تعطیلات سال نو زمانی مناسب برای تماشای فیلم و سریال در جمع‌های دوستانه و خانوادگی‌ست و کاربران شاتل می‌توانند از این فرصت برای دسترسی به آرشیوی گسترده از هزاران فیلم، انیمیشن و سریال ایرانی و خارجی با تخفیف‌های ویژه و ترافیک رایگان استفاده کنند. (ترافیک کاربران اینترنت ثابت شاتل در استفاده از این سرویس کاملا رایگان است.)

دسترسی به این سرویس از طریق وب‌سایت namava.ir و اپلیکیشن‌های تحت وب آن امکان‌پذیر است و در اپلیکیشن‌ها علاوه بر تماشای آنلاین امکان دانلود فیلم‌ها نیز برای شما فراهم شده خواهد بود.

همین حالا سرویس نماوا را تهیه کنید:

خرید از مای‌شاتل