سه‌شنبه 22 مهر 1399
تخفیف‌های ویژه خدمات اقامتی در وب‌سایت «شب» برای گردش‌گران شاتلی

تخفیف‌های ویژه خدمات اقامتی در وب‌سایت «شب» برای گردش‌گران شاتلی

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند براساس توافق‌های انجام شده با وب‌سایت خدمات گردش‌گری «شب» اقامت در ویلاها، سوئیت‌ها یا اقامت‌گاه‌های سراسر کشور را با تخفیف‌های زیر تجربه کنند:

  • ۵۰ هزار تومان تخفیف خدمات اقامتی برای رزروها‌ی بالای ۳۵۰ هزار تومان ویژه کاربرانی که برای اولین بار از خدمات اقامتی وب‌سایت شب استفاده می‌کنند.
  • ۷۰ هزار تومان تخفیف خدمات اقامتی برای رزروها‌ی بالای ۵۰۰ هزار تومان
  • ۹۰ هزار تومان تخفیف خدمات اقامتی برای رزروها‌ی بالای ۹۵۰ هزار تومان

برای استفاده از این تخفیف‌ها، می‌توانید به باشگاه مشتریان شاتل مراجعه و کد یاد شده را دریافت کنید. کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی تنها برای کاربرانی که اولین رزرو خود را در این وب‌سایت انجام می‌دهند، قابل استفاده است. توجه کنید که هر کد تنها در یک خرید قابل استفاده است اما هر مشترک می‌تواند به تعداد مورد نیاز کد تخفیف «شب» از باشگاه مشتریان شاتل دریافت کند.

برای دریافت این خدمات گردش‌گری به نشانی WWW.SHAB.IR مراجعه و در این وب‌سایت ثبت‌نام کنید. سپس خدمات اقامتی را برای تاریخ و مقصد مورد نظرتان انتخاب و کد دریافت شده از باشگاه مشتریان شاتل را در مرحله پرداخت در ردیف مخصوص درج کد، وارد کنید تا تخفیف اختصاص یافته به شما روی قیمت نهایی اقامت‌گاه‌ها اعمال شود.

«شب» یک وب‌سایت خدمات آنلاین گردش‌گری‌ است که از طریق آن می‌توانید خدمات آنلاین رزرو اقامت‌گاه، ویلا و سوئیت را در سراسر کشور دریافت کنید.