شنبه 11 آبان 1398
تخفیف‌های هیجان‌انگیز کارواش و خدمات تخصصی آنلاین خودرو در هاب‌کار

تخفیف‌های هیجان‌انگیز کارواش و خدمات تخصصی آنلاین خودرو در هاب‌کار

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند تا ۳۵ درصد تخفیف برای کارواش نانو و یک میلیون تومان تخفیف برای خدمات سرامیک سه لایه در هاب‌کار بهره‌مند شوند.

براساس توافق‌های صورت گرفته با هاب‌کار، اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند از کارواش اقتصادی و پایه با تخفیف ۲۵ درصد، کارواش استاندارد، لوکس، ویژه و فرست‌کلاس با تخفیف ۳۵ درصد و سرامیک سه لایه با یک میلیون تومان تخفیف استفاده کنند.

این تخفیف‌ها بدون محدودیت در سقف سفارش و ویژه‌ی اعضای باشگاه مشتریان شاتل در شهر تهران است.

برای استفاده از تخفیف این خدمات پس از ثبت‌نام در وب‌سایت یا اپلیکیشن هاب‌کار، کافی‌ست محل، مدل و مشخصات خودرو را به همراه زمان و نوع سرویس مورد نظرتان، انتخاب و در بخش پرداخت، کدهای تخفیف خود را وارد کنید. پس از آن‌که پرداخت شما با احتساب تخفیف‌های یاد شده صورت گرفت خدمات مورد نظرتان را در نشانی و زمان ثبت شده دریافت خواهید کرد.

هاب‌کار اولین کارواش بدون آب و سرویس‌های تخصصی خودرو در محل است که با استفاده از اپلیکیشن یا وب‌سایت آن به صورت آنلاین در زمان دلخواه بدون نگرانی از اتلاف زمان و هزینه‌های اضافی، به خدمات مورد نیاز خود دسترسی خواهید داشت. علاوه بر آن هاب‌کار با صرفه‌جویی در مصرف آب و کمک به کاهش ترافیک به حفاظت از محیط‌زیست نیز پای‌بند است.