شنبه 23 شهریور 1398
تخفیف‌های هیجان‌انگیز نوار برای کتاب‌خوان‌های شاتلی

تخفیف‌های هیجان‌انگیز نوار برای کتاب‌خوان‌های شاتلی

اعضای باشگاه مشتریان شاتل از شرایط ویژه برای استفاده از کتاب‌های صوتی سایت و اپلیکیشن نوار برخوردار می‌شوند.

بر اساس توافق‌های صورت گرفته با وب‌سایت کتاب‌های صوتی «نوار»، کاربران شاتل می‌توانند با دریافت کد تخفیف از باشگاه مشتریان شاتل، از شرایط جذاب زیر در استفاده از امکانات این وب‌سایت و اپلیکیشن بهره‌مند شوند:

  • ۴۰ درصد تخفیف برای خرید اشتراک یک‌ساله نوار
    قیمت این اشتراک ۱۲۰ هزار تومان است که با احتساب تخفیف ۴۸،۰۰۰ تومانی شاتلی‌ها، می‌توانید آن را به قیمت ۷۲،۰۰۰ تومان تهیه کنید. از طریق این اشتراک یک کتاب صوتی در ماه (در مجموع ۱۲ کتاب صوتی)، دریافت رایگان همه سریال‌ها، دریافت رایگان همه کپسول‌ها و ۱۲٪ تخفیف برای خرید کتاب‌های صوتی بیشتر به شما ارایه خواهد شد. (به هر کاربر تنها یک کد تعلق می‌گیرد و این کد تنها یک بار قابل استفاده است.)
  • ۷۰ درصد تخفیف برای خرید اشتراک یک‌ماهه نوار
    قیمت این اشتراک ۱۸،۰۰۰ هزار تومان است که با احتساب تخفیف ۱۲،۶۰۰ تومانی شاتلی‌ها، می‌توانید آن را به قیمت 5،4۰۰ تومان تهیه کنید. از طریق این اشتراک یک کتاب صوتی، دریافت رایگان همه سریال‌ها، دریافت رایگان همه کپسول‌ها و ۵٪ تخفیف برای خرید کتاب‌های صوتی بیشتر به شما ارایه خواهد شد. (به هر کاربر تنها یک کد تعلق می‌گیرد و این کد تنها یک بار قابل استفاده است.)
  • ۳۰ درصد تخفیف برای خرید ۱ کتاب صوتی و بدون محدودیت در سقف خرید (به هر کاربر تنها یک کد تعلق می‌گیرد اما این کد سه بار قابل استفاده است.)

نوار یک وب‌سایت و اپلیکیشن تهیه و فروش قانونی کتاب‌های صوتی‌ست که با همکاری ناشران و گوینده‌های حرفه‌ای و با حفظ حقوق مولفان و مترجمان، محتواهای صوتی بسیار متنوعی را برای کاربران تهیه می‌کند.

کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در این فرصت بی‌نظیر با اینترنت شاتل بشنوید.