سه‌شنبه 4 خرداد 1400
تا ۱۲درصد تخفیف ویژه‌ی شاتلی‌ها برای استفاده از خدمات بیمیتو

تا ۱۲درصد تخفیف ویژه‌ی شاتلی‌ها برای استفاده از خدمات بیمیتو

کاربران شاتل می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برای استفاده از خدمات بیمیتو برخوردار شوند. بر اساس توافق‌های انجام شده با بیمیتو ،‌ اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند بر اساس جدول زیر از تخفیف‌های خدمات بیمه‌ای مختلف در این پلتفرم بهره‌مند شوند:

نوع بیمه مقدار تخفیف
بیمه بدنه خودرو ٭ %۱۴ تا سقف ۱۵۰ هزار تومان
بیمه شخص ثالث ۶% تا سقف ۱۲۰ هزار تومان
بیمه آتش سوزی ٭٭ ۲۵% تا سقف ۴۰ هزار تومان
بیمه مسافرتی ۱۸% تا سقف ۲۰ هزار تومان
بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان ۲۰% تا سقف ۵۰ هزار تومان
بیمه درمان تکمیلی انفرادی ۱۲% تا سقف ۱۲۰ هزار تومان

٭ ارایه خدمت بیمه بدنه تنها در شهر تهران امکان‌پذیر است.

٭٭ ارایه خدمت بیمه آتش‌سوزی در صورتی که پوشش‌های منجر به بازدید انتخاب شود، تنها در شهر تهران امکان‌پذیر است.

برای استفاده از این تخفیف، می‌توانید پس از انتخاب نوع بیمه مورد نظر خود در وب‌سایت بیمیتو، در مرحله‌ی پرداخت کد دریافت شده از باشگاه مشتریان شاتل را در کادر مربوط به کد تخفیف ثبت کنید تا تخفیف مورد نظر از هزینه‌ی نهایی سبد کاسته شود.

هر کد تنها یک بار قابل استفاده است و برای استفاده از هر یک از خدمات تنها می‌توان از یک کد استفاده کرد اما هر مشترک می‌تواند به تعداد مورد نیاز کد تخفیف از باشگاه مشتریان شاتل، تهیه کند.

بیمیتو، وب‌سایت و اپلیکیشن مقایسه، خرید و مدیریت آنلاین بیمه است. با کمک بیمیتو می‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیازتان از جمله قیمت، میزان پوشش بیمه و سطح کیفیت خدمات شرکت‌های مختلف بیمه را مقایسه و آگاهانه خرید کنید. بیمیتو برای ارایه خدمات بیمه‌ای با نمایندگان و کارگزاران مورد تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کند و تمامی فرآیندهای آن، مورد تایید عاملان رسمی بیمه است.

تخفیف‌های خدمات بیمه بیمیتو