دوشنبه 3 شهریور 1393
shatel

بسته طلایی سرویس‌های اینترنت پرسرعت در جشنواره تابستانی شاتل

جشنواره تابستانی شاتل با ارایه بسته‌ها، شرایط و تخفیف‌‍‌های ویژه تا ٣٠ شهریور ماه ۹٣ برای متقاضیان اینترنت پرسرعت در سراسر کشور برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شاتل، متقاضیان در صورت خرید سرویس اینترنت پرسرعت در مدت زمان برگزاری جشنواره می‌توانند از شرایط و تخفیف‌های ویژه‌ای همچون استفاده از بسته‌ طلایی يک سال اینترنت، مودم DEL1201 بی‌سیم زایکسل و نصب و راه‌اندازی سرویس با قیمت استثنایی ۷٣ هزار و ۵٠٠ تومان یعنی به طور متوسط ماهیانه شش هزار و 125 تومان برخوردار شوند.
علاوه بر این، چنانچه مشتریان در طی دوره برگزاری جشنواره برای خرید مودم بی‌سیم Del1202 زایکسل به همراه یکی از سرویس‌های سه ماهه اکو و اکو آفیس از شرکت شاتل اقدام کنند، از تخفیف‌های ویژه در هزینه مودم بهره‌مند خواهند شد.
این جشنواره تا پایان روز ٣٠ شهریور ماه ۹٣ در سراسر کشور به جز شهرهای بندرعباس، بندرلنگه، یاسوج، گچساران، بروجن، شهرکرد، بندر انزلی، لنگرود، لاهیجان، میبد، شهریار، فیروزکوه و قزوین برگزار خواهد شد.
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانند با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره ٢۳۰۹۹ یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس حاصل فرمایند.
همچنین برای دریافت اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور می‌توان به این‌جا مراجعه کرد.