دوشنبه 28 اردیبهشت 1394
shatel

براساس ارزیابی‌های پنجمین جشنواره ملی فاواشاتل برای پنجمین سال متوالی برترین اپراتور ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت کشور شد

شاتل براساس ارزیابی‌های متعدد صورت گرفته در پنجمین دوره جشنواره ملی فاوا عنوان برترین اپراتور ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی شاتل، در پنجمین دوره جشنواره ملی فاوا که سالیانه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار می‌شود، شاتل موفق شد برای پنجمین دوره متوالی عنوان برترین اپراتور ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت را به خود اختصاص دهد.

در جشنواره ملی فاوا که صبح امروز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا رحمانی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از مدیران ارشد دولتی و خصوصی حوزه ICT کشور با معرفی برترین اپراتورهای کشور فعال حوزه ICT برگزار شد، به شاتل تندیس و لوح برترین اپراتور کشوری ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت اهدا شد.
طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و کمیته راهبردی جشنواره ملی فاوا در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گروه شرکت‌های فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل برای چندمین دوره متوالی با کسب بالاترین امتیاز نسبت به سایر رقبای خود در بازار، به عنوان رتبه نخست ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) در ایران معرفی شد.
گفتنی ا‌ست، گروه شرکت‌های شاتل از نخستین دوره برگزاری این جشنواره باتلاش و ممارست و خودارزیابی‌های متوالی در طول سال، توانسته رتبه اول اینترنت پرسرعت کشور را به خود اختصاص دهد.