شنبه 9 اسفند 1393
shatel

اعطای گواهی‌نامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به شاتل

شاتل موفق شد در روز ملی حقوق مصرف کنندگان، گواهی‌نامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کند.
به گزارش روابط عمومی شاتل، تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان صبح روز شنبه، ٩ اسفند ماه، در سالن همایش‌های صدا و سیما از سوی اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور و محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت به محمدحسن شانه ساززاده، رییس هیات مدیره شاتل اعطا شد.
طی ماه‌های گذشته، ارزیابی شاتل برای دریافت گواهی‌نامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و طی چندین جلسه با مدیران ارشد شاتل انجام شد. در نهایت شنبه گذشته و هم‌زمان با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شاتل برای دومین سال متوالی موفق به دریافت گواهی‌نامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.
گفتنی‌ست، انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با پشتیبانی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به آن دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی که در مسیر رعایت حقوق مصرف کنندگان فعالیت موثری ارایه کرده‌اند، براساس ضوابط مربوط و درصورت احراز شرایط، گواهی‌نامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان اعطا می‌کند.
این موفقیت را به همه اعضای خانواده بزرگ شاتل در تهران و همه عزیزان در دفاتر نمایندگی که همواره تلاش بیشتری برای خلق مشتریانی وفادار برای مجموعه به کار می‌بندند، تبریک می‌گوییم.