shatel

فراخوان شناسایی و حمایت از مشاوران (خدمات فنی و مهندسی ) داخلی تیر ۹۸

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، برای تکمیل کادر فنی خود و با هدف شناسایی و حمایت از مشاوران داخلی، قصد دارد از میان متخصصان واجد شرایط، کارشناس پشتیبانی حضوری سرویس‌هایADSL  به جهت بازدید و رفع مشکلات فنی مشتریان انتخاب کند.

بر این اساس از افراد و متخصصان فعال در این حوزه که مایل‌اند با مجموعه‌ای پیش‌رو و خلاق همکاری کنند، دعوت می‌شود درخواست و خلاصه‌ای از تجربه‌های حرفه‌ای و تخصصی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ به نشانی rt-purchase@rasana.net ارسال کنند.