• شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰
  • English
  • تست سرعت
  • شارژ مجدد اینترنت
  • ارتباط با ما
  • همکاری با شاتل

مای‌شاتل شاتل کلاب
  • صفحه نخست
  • خدمات شاتل
    • +ADSL2
    • FMC
    • شاتل‌تاک سازمانی
    • شاتل موبایل
    • نماوا
    • شاتل‌تاک
    • پهنای باند
    • خدمات اتصال نقطه به نقطه
    • خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • خدمات مرکز داده‌ها
    • راهکار امنیتی شاتل برای اندروید
    • سوالات متداول
    • موارد بیشتر
  • شاتل در استان‌ها
  • پشتیبانی فنی
    • راهنمای استفاده از خدمات پشتیبانی
    • سیستم هوشمند پشتیبانی فنی
    • مدیریت ترافیک مصرفی
    • MyShatel App
    • تست سرعت دانلود
    • درخواست جبران خسارت (SLA)
    • فیلم های آموزشی آنلاین
    • محتوای آموزشی
    • پرسش و پاسخ
    • نکات امنیتی
    • مرکز دانلود
    • موارد بیشتر
  • درباره شاتل
    • شاتل در یک نگاه
    • بیانیه ماموریت و چشم‌انداز
    • شاتل در مسیر تعالی
    • فراسوی کسب و کار
    • شاتل ایمن
    • آشنایی با رگولاتوری
    • آکادمی شاتل
    • موارد بیشتر
جستجو ...
صفحه نخست » اخبار » شاتل موبایل راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه ارائه می‌دهد
اطلاعات بیشتر

شاتل موبایل راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه ارائه می‌دهد

۱۹ آذر ۱۳۹۸

مدیرعامل شاتل موبایل از ارائه مجموعه متنوعی از راهکارهای سازمانی مبتنی بر شبکه تلفن همراه و سیم کارت به اصناف، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها خبر داد.

آرش کریم‌بیگی در خصوص ارائه این راهکارها گفت: راهکارهای قابل ارائه به سازمان‎ها در دو دسته‌ کلی راهکارها و محصولات ارتباطی سازمانی عمومی مبتنی بر بستر شبکه تلفن همراه و راهکارهای سازمانی اختصاصی سازی شده براساس نیازمندی های صنعت متقاضی و شناسایی و پاسخگویی به آنها، با طراحی و سفارشی سازی خاص آن مجموعه عرضه می شوند.

وی افزود: با بررسی جزئیات و تحلیل دقیق نیازمندی‌های سازمان‌ها، راهکار نهایی و ظرفیت‌های بالقوه همکاری بین دو مجموعه از سوی شاتل موبایل پیشنهاد می‌شوند که از جمله این راهکارها می‌توان به ارائه سیم‌کارت سازمانی، راهکارهای ارتباطی شبکه اختصاصی و امن مبتنی بر APN شاتل موبایل و همچنین راهکارهای سازمانی مبتنی بر همگرایی ارتباطات ثابت و همراه یا همان FMC اشاره کرد.

مدیر عامل شاتل موبایل همچنین آمادگی کامل واحد راهکارهای سازمانی این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری ۳G و ۴G را در جهت ارائه راهکارهای سازمانی اختصاصی اعلام کرد و افزود؛ تمامی مشتریان سازمانی، شامل فروشگاه‌ها، واحدهای صنفی، مجموعه های خدماتی، شرکت ها، سازمان ها و نهادها برای آشنایی با راهکارهایی سازمانی عمومی و اختصاصی شاتل موبایل میتوانند با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند و یا با نشانی پست الکترونیک b2b@shatel.ir مکاتبه کنند.

خرید آنلاین

خرید خود را اینترنتی انجام دهید

صدای مشتری

با ما در تماس باشید

شاتل در استان‌ها

نمایندگی‌های شاتل در استان‌ها

  • درباره شاتل
  • سوالات متداول
  • صدای مشتری
  • گفت‌وگوی آنلاین
  • آشنایی با رگولاتوری
  • اخبار و تازه ها
  • سامانه رضایت‌سنجی
  • تست سرعت
  • مناقصه ها و مزایده ها

کپی‌رایت © ۱۳۹۹. گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل

  • سامانه ۱۹۵
  • شماره پروانه ۱۵-۹۴-۱۰۰
  • رسیدگی به انتقادها و پیشنهادها