• شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰
  • English
  • تست سرعت
  • شارژ مجدد اینترنت
  • ارتباط با ما
  • همکاری با شاتل

مای‌شاتل شاتل کلاب
  • صفحه نخست
  • خدمات شاتل
    • +ADSL2
    • FMC
    • شاتل‌تاک سازمانی
    • شاتل موبایل
    • نماوا
    • شاتل‌تاک
    • پهنای باند
    • خدمات اتصال نقطه به نقطه
    • خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
    • خدمات مرکز داده‌ها
    • راهکار امنیتی شاتل برای اندروید
    • سوالات متداول
    • موارد بیشتر
  • شاتل در استان‌ها
  • پشتیبانی فنی
    • راهنمای استفاده از خدمات پشتیبانی
    • سیستم هوشمند پشتیبانی فنی
    • مدیریت ترافیک مصرفی
    • MyShatel App
    • تست سرعت دانلود
    • درخواست جبران خسارت (SLA)
    • فیلم های آموزشی آنلاین
    • محتوای آموزشی
    • پرسش و پاسخ
    • نکات امنیتی
    • مرکز دانلود
    • موارد بیشتر
  • درباره شاتل
    • شاتل در یک نگاه
    • بیانیه ماموریت و چشم‌انداز
    • شاتل در مسیر تعالی
    • فراسوی کسب و کار
    • شاتل ایمن
    • آشنایی با رگولاتوری
    • آکادمی شاتل
    • موارد بیشتر
جستجو ...
صفحه نخست » اخبار » برای اولین بار در ایران امکان انتقال باقی‌مانده بسته اینترنت توسط شاتل‌موبایل ممکن شد
اطلاعات بیشتر

برای اولین بار در ایران امکان انتقال باقی‌مانده بسته اینترنت توسط شاتل‌موبایل ممکن شد

۲۳ مهر ۱۳۹۶

شاتل‌موبایل برای نخستین بار در کشور، امکان انتقال بخشی از باقی‌مانده بسته‌های اینترنت همراه به دوره بعد را برای مشترکین سیم‌کارت‌های خود امکان‌پذیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، قابلیت منحصر به فرد انتقال باقی‌مانده ترافیک بسته‌های اینترنت زمانی فعال می‌شود که در بسته‌های مرتبط، اعتبار زمانی بسته خریداری شده به پایان رسیده اما حجم دیتای مشترک به طور کامل مصرف نشده باشد. در این حالت، مشترک می‌تواند با تمدید بسته قبلی برای دوره زمانی مشابه، بخشی از باقی‌مانده بسته فعلی خود را به دوره زمانی بسته جدید منتقل کند.

بنابر این گزارش، شاتل‌موبایل طرح‌ها و بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه‌ای به مشترکین خود ارایه کرده که تجربه متفاوتی از خدمات تلفن همراه ۳G، ۴G و ۴.۵G را به آن‌ها عرضه می‌کند. شاتل‌موبایل در حال حاضر، ۲۴ بسته شامل بسته‌های آغازین، بسته افزایشی اینترنت همراه با قابلیت تمدید خودکار به همراه دقایق رایگان مکالمه و دسترسی به خدمات سینمایی نماوا را اختیار مشترکین سیم‌کارت‌های خود قرار داده است.

متقاضیان برای خرید سیم‌کارت‌ها و بسته‌های شاتل‌موبایل می‌توانند به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا با مرکز تماس ۲۴ ساعته شاتل موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

درباره شاتل موبایل

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به‌عنوان شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل، در سال ۱۳۹۴ و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بی‌سیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شد، این شرکت در اسفند ۱۳۹۵ موفق به دریافت “پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه” (Full MVNO) از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور شد و در کمتر از ۶ ماه پس از صدور این پروانه، موفق به راه‌اندازی تجاری نخستین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید کشور با نام تجاری “شاتل موبایل” شد.

شاتل موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به‌صورت یکپارچه به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور به مشترکین خود ارایه می‌کند.

خرید آنلاین

خرید خود را اینترنتی انجام دهید

صدای مشتری

با ما در تماس باشید

شاتل در استان‌ها

نمایندگی‌های شاتل در استان‌ها

  • درباره شاتل
  • سوالات متداول
  • صدای مشتری
  • گفت‌وگوی آنلاین
  • آشنایی با رگولاتوری
  • اخبار و تازه ها
  • سامانه رضایت‌سنجی
  • تست سرعت
  • مناقصه ها و مزایده ها

کپی‌رایت © ۱۳۹۹. گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل

  • سامانه ۱۹۵
  • شماره پروانه ۱۵-۹۴-۱۰۰
  • رسیدگی به انتقادها و پیشنهادها