دوشنبه 2 اردیبهشت 1398
بالاترین نمره رضایت کاربران در شش ماهه دوم سال ۹۷، برای شاتل

بالاترین نمره رضایت کاربران در شش ماهه دوم سال ۹۷، برای شاتل

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل موفق شد در نتایج طرح رضایت‌سنجی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شش ماهه دوم سال ۹۷ بیش‌ترین نمره‌ی رضایت کاربران را در میان همه‌ی دارندگان پروانه FCP و شرکت مخابرات ایران به خود اختصاص دهد. بر اساس این نظرسنجی که میزان رضایت کاربران از اپراتورهای اینترنت پرسرعت ثابت را بین ماه‌های مهر تا اسفند ۱۳۹۷ نشان می‌دهد، شاتل موفق شده است بیش‌ترین میزان رضایت کاربران را به دست آورد. (جزییات امتیازهای کسب شده‌ی شاتل و سایر اپراتورها را در جدول منتشر شده در سامانه ارزیابی میزان رضایت کاربران قابل مشاهده است.)

این طرح به همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دوره‌های مختلف زمانی برای سنجش میزان رضایت کاربران از خدمات حوزه اینترنت و دیجیتال برگزار می‌شود و در آن کاربران، عملکرد و کیفیت خدمات اپراتورهای ارایه کننده‌ی اینترنت پرسرعت، اینترنت بی‌سیم ثابت و ارتباطات ماهواره‌ای را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

شاتل این دستاورد ارزش‌مند را که نتیجه اعتماد و همراهی کاربران عزیز و  همت شبانه‌روزی اعضای این مجموعه در جلب رضایت کاربران است، به همراهان هم‌دل و نکته‌سنج خود تبریک می‌گوید. امیدواریم که در سایه این اعتماد و همراهی بتوانیم با ارایه خدماتی در خور توقع و نیاز شما، همچنان رضایت بیش از پیش کاربران را در کارنامه خود بگنجانیم.

Shatel first