توصیه هایی برای کار در شاتل
کارکنان فعلی شاتل افزون بر ویژگیهای یادگیری و پویایی، میکوشند تا با ایجاد محیطی دوستانه و پویا در سازمان، علاوه بر بهبود کیفی فعالیتهای خود، روحیهی حاکم بر فعالیتهای سازمانی را با طراوات و شاداب سازند.
کارکنان شاتل در هر جایگاه سازمانی به هدف نهایی فعالیتهای خود یعنی بهدست آوردن رضایت و خوشنودی مشتریان میاندیشند و از همین روی، پایههای اصلی فعالیت خود را بر این اندیشه استوار کردهاند. شما برای حضور در شاتل باید چند ویژگی کلی را در خود تقویت کنید:
- ایجاد روحیهی همافزایی و حضور موثر در فعالیتهای گروهی
- بردباری و صبر برای شنیدن مشکلات مشتریان و دقت در یافتن راهحلهای کوتاه و موثر در پاسخ به این مشکلات
- پیگیری فعالیتهای محول شده، با علاقه و انگیزه (ما بر این باوریم که تمام بخشهای یک فعالیت، هرچند کوچک، مهم هستند و باید به بهترین شکل انجام شوند)
- توانایی پیشبرد و مدیریت فعالیتهای محول شده
- مدیریت زمان و به نتیجه رساندن فعالیتها در زمانهای مشخص شده
- رعایت قواعد و نظم درانجام فعالیتهای گروهی
- شادابی و انگیزهی کاری و کمک به ایجاد فضای سرزندگی و صمیمیت در سازمان
- جدیت و سختکوشی
کار در شاتل
بیش از ۹۵ درصد از همکاران ما فارغالتحصیلان و دانشآموختگان دانشگاهی در رشتههای فنی، فناوری اطلاعات، مدیریت، بازرگانی، اقتصاد و دیگر رشتههای وابسته هستند.
برای نهادینه کردن دانش و چگونگی استفاده و بهرهگیری از آن با آموزش مستمر و ارتقای نیروی انسانی کوشیدهایم تا سطح علمی خود را به دانش روز نزدیک کنیم. با پیوستن به شاتل همواره باید برای آشنایی با آخرین یافتههای علمی و فناوری جهانی و وارد ساختن این فناوریها به فعالیتهای خود آماده باشید.
بهدلیل وجود جو دوستانه، صمیمی و در عین حال پرتلاش و پویا در محیط فعالیت شاتل، نیروی کار متخصصی که در طول زمان قابلیتهای خود را در عرصههای مختلف به نمایش بگذارند و در فراگیری دانش و اندیشه فعال و پرتلاش باشند، میتوانند با پشت سر گذاردن پلههای رشد و تعالی به جایگاه سازمانی که شایستگی آن را دارند، دست یابند. در این روند پویا، ضمن بهدست آوردن رضایت شغلی و حرفهای زمینههای مساعدی برای کسب دانش و فناوری و شیوههای بهکارگیری آن برای کارکنان فراهم خواهد شد.
آموزش و یادگیری
با توجه به تاکید کابینهی مدیریت شاتل بر ضرورت توجه به آموزش کارکنان، همهی اعضای خانوادهی شاتل موظف به یادگیری دانستههای جدید و یاد دادن دانستههای نو خود به دیگران هستند. برای عملی کردن این موضوع، هر یک از کارکنان متناسب با فعالیت و جایگاه تخصصی خود و در صورت نیاز سازمان میتوانند با حضور در دورهها و کلاسهای آموزشی با دستاوردهای علمی و تخصصی روز آشنا شوند و آنها را با هدف متعالی ساختن فعالیتهای سازمان بهکار گیرند.
به یاد داشته باشید که دانستههای شما سرمایههای سازمانیست. بنابراین در اشتراکگذاری این سرمایهها با دیگران بکوشید.