خدمات تلفن خانگی
هرچند، برای ارایه خدمات تلفن، تمرکز اصلی شرکت شاتل، بر ارایه این خدمات به شرکتها و سازمانها بوده است تا به این ترتیب بتواند خدمات خود را به شکل گستردهتری به بازار ارایه دهد، اما طی سالهای گذشته و بر اساس درخواست کاربران، این خدمات به دو صورت در اختیار کاربران خانگی نیز قرار داده شده است:
۱.شاتل تاک خانگی
استفاده از اپلیکیشن ShatelTalk برای ارایه خدمات تلفن خانگی، اولین راهکار ارایه شده توسط شاتل برای استفاده از این خدمات توسط این کاربران بوده است و خوشبختانه طی چند سال گذشته نیز تعدادی از مشتریان، از این راهکار استفاده کرده اند. اما از آنجایی که همیشه ارایه خدمات با سطح کیفیت مورد انتظار، از اصول بنیادی و اساسی فعالیت شرکت شاتل بوده است، به دلیل مشکلات و شرایط موجود ناشی از تحریمها، متاسفانه امکان توسعه و ارتقای نرمافزاری اپلیکیشن ShatelTalk که بستر اولیه آن بر روی یک نرمافزار خارجی است، دیگر میسر نبوده است و از این روی، ارایه این خدمات محدود به مشتریانی گشته است که هم اکنون این سرویس را در اختیار دارند.
چه آنکه، این دسته از مشتریان نیز هم اکنون برای استفاده از این خدمات، باید از نرمافزارهایی همچون Zoiper بهره گیرند. برای دریافت راهنمای نصب و فعالسازی این نرمافزار میتوانید به این آدرس مراجعه کنید و یا از دیگر نرمافزارهای مشابه برای این منظور استفاده کنید.
۲.تلفن ویژه مجتمعهای مسکونی و تجاری
شاتل، برای تکمیل خدمات اختصاصی خود در مجتمعهای مسکونی و تجاری، افزون بر ارایه خدمات اینترنت پرسرعت، خدمات تلفن ویژه نیز ارایه میدهد. این خدمات، از طریق سیم مسی و روی گوشیهای تلفن معمول و رایج در اختیار مشتریان قرار میگیرد.
در حقیقت، این امکان وجود دارد که در مجتمعهایی که مجهز به تلفن نیستند، هنگام راهاندازی خدمات اینترنت پرسرعت، با به کارگیری تجهیزات اختصاصی، خدمات تلفن را نیز با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان ارایه داد. برای این منظور، لازم است که هنگام نصب تجهیزات درخواست ارایه تلفن ویژه مجتمعها نیز به شاتل اعلام گردد. بیتردید، همکاران ما در سریعترین هنگام ممکن، دسترسی به این خدمات را برای مشتریان مجتمع یاد شده، فراهم خواهند ساخت.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در اینباره و دریافت خدمات ویژه تلفن می توانید با شماره 91000911 تماس بگیرید.