آماده‌ی نصب

برای راه اندازی سرویس خود  از دو طریق می‌توانید اقدام کنید.

  • نصب اتوماتیک
  • نصب دستی

نصب اتوماتیک

در فرایند نصب اتوماتیک ابتدا مودم را بر روی خط قرار داده سپس بر روی لینکی که به شما پیامک شده است کلیک کرده و فرایند نصب اتوماتیک را پیش روید.

در این مرحله با وارد کردن شماره خط رانژه می‌توانید مرحله به مرحله مودم خود را تنظیم کرده و در صورتی که پارامترهای خط شما مناسب بود پس از تایید فرم نصب می‌توانید از سرویس خود استفاده کنید. اما در صورتی که پارامترهای خط شما مناسب نباشد پیغام عدم مناسب بودن پارامترها را دریافت می‌کنید که با ورود به قسمت بررسی کیفیت خط می‌توانید فیلم آموزشی موارد نویز را مشاهده و موارد را برطرف کنید. در صورتی که مشکل حل نشد می‌توانید با شماره‌ی ۹۱۰۰۰۰۰۰ داخلی ۲ در تماس باشید و مشکل را با راهنمایی کارشناسان فنی بررسی کنید.

conectivity110
conectivity111conectivity112

نصب دستی

در این روش نیاز است که ابتدا مودم بر روی خط متصل شود سپس مودم خود را کانفیگ کنید. برای دریافت راهنمایی در رابطه با نحوه‌ی کانفیگ مودم می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.shatel.ir/technical-support/online-video-learning/

و براساس مدل مودم خود آن را کانفیگ کنید.

سپس وارد پنل مای‌شاتل خود شده و در صورتی که سرویس مشکل نویز و نامناسب بودن پارامتر نداشته باشد می‌توانید فرم نصب را تکمیل کنید.

توجه داشته باشید برای تکمیل فرم نصب نیاز است که رمز pppoe و مای‌شاتل شما که به صورت پیش فرض با شماره رانژه شما یکسان است در قسمت پایین فرم نصب تغییر داده شود و سپس فرم نصب تکمیل شود.

conectivity113
در صورتی که مشکل نویز و سیگنال بر روی خط شما باشد با توجه به راهنمایی سایت می‌توانید مشکل را بررسی کنید. درصورتی که مشکل حل نشد می‌توانید با شماره ۹۱۰۰۰۰۰۰ داخلی ۲ در تماس باشید و مشکل را با راهنمایی کارشناسان فنی بررسی کنید.