شنبه 19 دی 1394
shatel

برندگان قرعه‌کشی هفته نخست کانال شاتل در تلگرام مشخص شدند

قرعه‌کشی هفته نخست میان اعضای کانال رسمی شاتل در تلگرام برای تخصیص جوایز یک دستگاه اپل واچ، ۳۰ فلش ۱۶ گیگابایتی و یک گیگابایت ترافیک برای ۵۰ نفر در هر روز برگزار شد و برندگان خوش‌شانس هفته اول مشخص شدند.
به گزارش روابط عمومی شاتل، براساس قرعه‌کشی صورت گرفته از ۱۸ هزار و ۵۰۰ عضو کانال شاتل در تلگرام صرف نظر از اینکه مشترک شاتل هستند یا خیر و در مدت زمان تعیین شده، فرم شرکت در قرعه‌کشی هفتگی را پر کرده بودند، محسن باقری، از مشترکان خدمات اینترنت پرسرعت شاتل در شهر شاهرود برنده جایزه اپل واچ در هفته نخست شد.
اسامی دیگر برندگان این قرعه‌کشی برای جوایز ۳۰ فلش ۱۶ گیگابایتی و ۳۵۰ گیگابابت ترافیک ویژه ۳۵۰ عضو کانال شاتل نیز از طریق فایل‌های PDF زیر قابل دسترسی است.

گفتنی است، با برندگان قرعه‌کشی هفته نخست برای اهدای جوایز تماس گرفته خواهد شد و ترافیک‌های هدیه نیز به سرویس مشترکان افزوده می‌شود و از طریق پیامک و ایمیل به آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
علاقه‌مندان برای عضویت در کانال رسمی شاتل در تلگرام می‌توانند به آدرس www.telegram.me/shatel مراجعه کنند و از آخرین اخبار و تازه‌های شاتل در هر روز مطلع شوند.