شنبه 30 آبان 1394
shatel

پایان مهلت شرکت در فراخوان امور پیمان‌کاری

شرکت فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل قصد دارد برای خرید تعداد ۴۰ دستگاه سرور HP  مورد نیاز خود اقدام کند. از شرکت­‌های واجد شرایط دعوت می‌شود مدارک خود شامل:

در نظر دارد پروژه ساخت و تولید اسپلیتر استاندارد با قابلیت محرمانه‌سازی مکالمات مشترکین را از طریق فراخوان عمومی به شرکت‌های واجد شرایط واگذار کند.

  • موضوع فراخوان: ساخت و تولید اسپلیتر استاندارد با قابلیت محرمانه‌سازی مکالمات مشترکین
  • قیمت اسناد مناقصه: اسناد رایگان است لطفا برای تهیه اسناد به نشانی: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل صدر، بن بست الهیه، پلاک 2، ساختمان شاتل، واحد پروژه‌های خاص مراجعه فرمایید.
  • مهلت دریافت اسناد از  روز یکشنبه 1394/09/01 تا روز دوشنبه 1394/09/15 است.
    تذکر: اسناد و مدارک فراخوان فقط به نماینده شرکت و با ارایه معرفی‌نامه معتبر و با مهر و امضای مجاز تحویل می‌شود.
  • آخرین مهلت تحویل پیشنهادها ساعت 16 بعد از ظهر روز دو شنبه 1394/09/30 است. همچنین می‌توانید اسناد و مدارک تکمیل شده را به نشانی Tender[at]shatel[dot]ir ارسال کنید.
  • محل و زمان گشایش پیشنهادها: در دفتر مدیریت شرکت شاتل در روز شنبه مورخ 1394/10/05 خواهد بود.

پیمان‌کارانی که دارای مدارک مورد نیاز باشند و ظرفیت انجام پروژه بالا را به صورت یک‌جا داشته باشند و در پیشینه کاری خود پروژه مشابه دیگری از لحاظ مقدار و نوع با پروژه یاد شده را به انجام رسانیده باشند، می‌توانند برای دریافت مدارک و اسناد فراخوان به نشانی: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل صدر، مقابل باغ سفارت انگلیس، بن بست الهیه ، پلاک 2، ساختمان شاتل؛ واحد پروژه‌های خاص مراجعه کنند.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر نیز می‌توانید با شماره تلفن 23072000-021 داخلی 102 تماس حاصل فرمایید.