شنبه 12 شهریور 1401
پیشنهاد ویژه و تماشایی برای شاتلی‌ها!

پیشنهاد ویژه و تماشایی برای شاتلی‌ها!

۵۰ درصد تخفیف خرید یا تمدید اشتراک یک ‌ماهه نماوا برای تماشای هزاران فیلم و سریال بدون مصرف ترافیک اینترنت.

شاتل با یک پیشنهاد جذاب، دسترسی نامحدود به دنیایی از فیلم‌، سریال‌، انیمیشن و سرگرمی را به کاربران سرویس اینترنت پرسرعت خود، هدیه می‌دهد.

کاربران شاتل می‌توانند از ۵۰ درصد تخفیف برای خرید یا تمدید اشتراک یک‌ماهه نماوا بهره‌مند شوند و با محتوای دیدنی هم‌چون سریال‌های شبکه مخفی زنان، مهمونی، نوبت لیلی، جادوگر، روزی روزگاری مریخ و ده‌ها فیلم، انیمیشن، انیمه و سریال جذاب ایرانی و خارجی، با ترافیک رایگان اینترنت در تماشای آنلاین، پایان تابستان گرم امسال را، تماشایی و خاطره‌انگیز کنند.

این جشنواره تا ۳۰ شهریور ماه در سراسر کشور در دست‌رس کاربران خواهد بود.

نحوه خرید و فعال‌سازی اشتراک:

شاتلی‌ها می‌توانند برای استفاده از این تخفیف ویژه با مراجعه به پورتال کاربران شاتل (my.shatel.ir) برای خرید اشتراک یک ماهه نماوا اقدام کنند. پس از تکمیل فرایند “پرداخت و تکمیل خرید”  کد فعال‌سازی به آن‌ها ارایه خواهد شد.

به منظور فعال‌سازی این کد اشتراک کافی‌ست کاربران به نماوا مراجعه کرده و در صورتی که عضو نماوا نبوده‌اند، ابتدا مراحل عضویت را طی کنند. سپس کد دریافت شده را در قسمت “ثبت کد تخفیف و یا کد هدیه” وارد کنند.

وب‌سایت مای‌شاتل       دانلود اپلیکیشن MyShatel

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانید با شماره سراسری  ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و در استان‌های ایلام و کهگیلویه و بویراحمد با شماره درج شده در وب‌سایت شاتل تماس حاصل فرمایید.