شنبه 3 دی 1401
تخفیف خرید مودم‌های اینترنت پرسرعت ثابت

تخفیف خرید مودم‌های اینترنت پرسرعت ثابت

بی‌تردید، یکی از عواملی که تاثیر اساسی بر کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت دارد، تجهیزاتی است که از سوی کاربران برای اتصال به اینترنت استفاده می‌شود. از آن‌جایی که هم‌اکنون، بسیاری از کاربران هم‌چنان از مودم‌های قدیمی بهره می‌گیرند، بر آن شدیم تا شرایطی را فراهم سازیم که کاربران شاتل بتوانند با استفاده از تجهیزات جدید، از تجربه سرویسی با کیفیت‌تر و سریع‌تر بهره‌مند شوند.

از این روی، قصد داریم تا یکی از به‌روزترین مودم‌ها، یعنی مودم VMG3625-T50B را با تخفیف تا ۲۰ درصد به همراه بسته ترافیک هدیه در بازه زمانی 3 تا 23 دی ماه در اختیار کاربران عزیز شاتل قرار دهیم. چه آن‌که، کاربرانی که به هر روی نخواهند این مودم را تهیه کنند، می‌توانند از باندل اکسس پوینت NBG-418N و مودم P-650R-T1 با تخفیف نزدیک به ۳۰ درصد استفاده کنند که در هر دو حالت، می‌تواند تجربه متفاوتی از کیفیت اینترنت پرسرعت را برای ایشان خلق کند.

گفتنی‌ست، کاربران سرویس‌های مختلف با دوره سرویس ۳ یا ۶ ماهه می‌توانند طی مدت زمان این شرایط فوق‌العاده، مودم VMG3625-T50B را با ۱۰ درصد تخفیف به قیمت یک میلیون و دویست و پانزده هزار تومان و کاربران با دوره سرویس یک ساله، آن را با تخفیف ۲۰ درصدی به قیمت یک میلیون و هشتاد هزار تومان خریداری کنند. قیمت این مودم در حال حاضر، یک میلیون و سی‌صد و پنجاه هزار تومان است.

افزون بر این کاربرانی که در طی این مدت، دوره سرویس خود را به یک ‌ساله ارتقا دهند، علاوه بر تخفیف ۲۰ درصدی خرید این مودم، ۵۰ گیگ ترافیک هدیه ۳۰ روزه نیز دریافت خواهند کرد.

همان‌گونه که در بالا اشاره شد، برای کاربرانی که می‌خواهند با صرف هزینه پایین‌تر، از تجهیزات جدید استفاده کنند، شرایط ویژه‌ای برای خرید باندل اکسس پوینت NBG-418N و مودم P-650R-T1 در نظر گرفته شده است که بر اساس آن می‌توانند این دو تجهیزات را با هم به قیمت شش‌صد هزار تومان خریداری کنند. گفتنی‌ست، قیمت این باندل در حال حاضر، هشت‌صد و سی و هفت هزار تومان است.

برای استفاده از این شرایط خاص، کافی‌ست، با مراجعه به پروفایل کاربری خود در مای شاتل، در منوی تخفیف ویژه مودم، مشخصات مودم را مشاهده و خرید را انجام دهید.

در صورت داشتن سوال یا هرگونه ابهامی، همکاران ما در مرکز تماس فروش با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ مشتاقانه آماده پاسخ‌گویی به شما خواهند بود.

امید است، این پیشنهادها بتواند رضایت خاطر مشتریان عزیز را بیش از پیش فراهم سازد.

وب‌سایت مای‌ شاتل  صفحه اختصاصی جشنواره خرید مودم