شنبه 1 خرداد 1395
shatel

هیجان و لذت در جشنواره بهاری شاتل لند

شاتل لند با فرارسیدن بهار 1395 تلاش کرد تا با ارایه جشنواره نوروزی در خلق لحظاتی خوش در تعطیلات برای شما کاربران گرامی سهیم باشد. حال در واپسین ماه بهاری نیز بر آنیم تا با ارایه خدمات ویژه دقایقی به یادماندنی را برایتان رقم زنیم.

این بار شاتل لند، در جشنواره بهاری خود از یکم تا سی و یکم خرداد ماه 1395،  1 ماه ترافیک رایگان را به مشترکین اینترنت پرسرعت شاتل تقدیم می کند تا در این ایام از سایت شاتل لند و سایت های زیر مجموعه آن شامل کاپ، تک شات و نماوا با آرامش و رضایت خاطر استفاده کنند. در جشنواره بهاری شاتل‌لند، ترافیک مصرف شده مشترکین سرویس اینترنت پرسرعت شاتل در وب سایت‌ شاتل لند و سایت های زیر مجموعه آن، از یکم تا سی یکم خرداد 1395 رایگان محاسبه خواهد شد. علاقه‌مندان به بهره‌گیری از خدمات محتوایی مختلف عرضه شده در شاتل‌لند، تک شات، کاپ و نماوا می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.shatelland.com مراجعه فرمایند.

گفتنی است در “جشنواره هیجان انگیز خرید رایگان فیلم” در وب سایت نماوا،  کاربران اینترنت پرسرعت شاتل می توانند به مدت 7 روز  تمامی فیلم ها و سریال های موجود را در هفته اول خرداد ماه به صورت کاملا رایگان مشاهده نمایند. به منظور بهره مندی از این جشنواره تنها کافیست با استفاده از مشخصات پروفایل myshatel در سایت نماوا ثبت نام کنید و پس از ورود، فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را به صورت کاملا رایگان (بدون پرداخت هزینه فیلم و بدون مصرف ترافیک) تماشا کنید.

لازم به توضیح است متاسفانه در حال حاضر، به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها و امکانات مخابراتی در شهرهای استان مازندران، یاسوج و گچساران امکان ارایه شرایط ویژه این جشنواره برای مشترکین این شهرها وجود ندارد. به مشترکین این شهرها اطمینان می دهیم که همکاران ما در تلاش هستند تا هر چه سریع تر امکانات مذکور را فراهم سازند تا این گروه از خانواده بزرگ مشتریان شاتل نیز بتوانند از این امکان ویژه بهره‌مند شوند. امید است در جشنواره های بعدی بتوانیم این خدمات را در اختیار مشتریان گرانقدر این استان ها نیز قرار دهیم.

علاقه‌مندان به بهره‌گیری از خدمات محتوایی مختلف عرضه شده در شاتل‌لند، تک شات، کاپ ، نماوا می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.shatelland.com مراجعه فرمایند.
برای آگاهی از شهرهای تحت پوشش این جشنواره، لطفا به آدرس www.shatelland.com/promotion مراجعه فرمایید.