یکشنبه 19 دی 1400
۴ درصد بازگشت وجه بیشتر برای خرید از برندهای همکار تخفیفان ویژه‌ی شاتلی‌ها

۴ درصد بازگشت وجه بیشتر برای خرید از برندهای همکار تخفیفان ویژه‌ی شاتلی‌ها

سرویس بازگشت وجه تخفیفان، یک سرویس کش‌بک در لحظه خرید است و در این سرویس با خرید از فروشگاه‌های مشخص، درصدی از مبلغ پرداختی به کاربر برمی‌گردد. در صورت پیوستن کاربران شاتل به سرویس بازگشت وجه تخفیفان، ۴% کش‌بک مازاد  بر روی کش‌بک دریافتی از هر خرید لحاظ خواهد شد. مبلغ کش‌بک دریافتی در کیف پول شما ذخیره شده و با رسیدن به مبلغی مشخص امکان انتقال این مبلغ به حساب بانکی کاربر وجود دارد، همچنین امکان خرید پیشنهادات خدماتی تخفیفان از طریق این مبلغ در هر لحظه وجود دارد.

جهت پیوستن به سرویس بازگشت وجه تخفیفان شماره موبایل و شماره کارت بانکی خود را در لینک زیر وارد کنید، سپس وارد حساب کاربری خود در سایت یا اپلیکیشن تخفیفان شده و گزینه «پولِ­‌تو خرید اینترنتی» یا «پول‌تو خرید در محل» را  انتخاب کنید.

ثبت نام

پولِ‌­تو خرید اینترنتی: فقط از طریق سایت یا اپلیکیشن تخفیفان فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و با خرید از آن فروشگاه مبلغ کش‌بک به کیف پول شما در تخفیفان اضافه می‌شود.

پولِ­‌تو خرید در محل: فروشگاه مورد نظر را انتخاب و با مراجعه و انجام تراکنش با کارت بانکی معرفی شده، روی دستگاه پوز مشخص و ذکر شده خرید خود را نهایی نمائید. بلافاصله پس از پرداخت، مبلغ کش‌بک به کیف پول شما در تخفیفان اضافه می‌شود.

پولِ‌تو امکانی برای خرید از برندهای همکار تخفیفان، و بازپس گرفتن درصدی از مبلغ خرید در کیف پول است.

در این روش، از خواروبار و موبایل تا بیمه و اقامتگاه سفر، هر خریدی از برندهای همکار تخفیفان انجام دهید، بخشی از پول آن به حساب شما برمی‌گردد.

بیش‌تر از ۳۰۰ برند فروشگاه آنلاین معروف همچون دیجی‌کالا، نماوا، مدیسه، مقداد آی‌تی و بیمه بازار و بیش از ۷۰۰۰ هزار فروشگاه حضوری از برندهای معتبری همچون رفاه، جانبو، افق کوروش، دیلی مارکت و … همکار پولِ‌تو هستند.