شنبه 25 آبان 1398
shatel

۲۰ درصد تخفیف مانوماساژ برای انواع خدمات ماساژ ویژه‌ی اعضای باشگاه مشتریان شاتل

اعضای باشگاه مشتریان شاتل در شهر تهران می‌توانند با ارایه کدی که از این باشگاه دریافت می‌کنند، همه خدمات مانوماساژ را با ۲۰درصد تخفیف دریافت کنند. این خدمات شامل انواع ماساژهای اعضای بدن است و بر اساس نوع، روغن‌ها و مواد به کار گرفته شده، مدت زمان و سبک ماساژ قیمت‌های متفاوتی دارند.

مانوماساژ در مجموعه ورزشی باربد واقع در الهیه تهران است. هر کاربر می‌تواند 4 مرتبه کد تخفیف از باشگاه مشتریان شاتل دریافت کند.

برای استفاده از این تخفیف می‌توانید در زمان مراجعه حضوری هنگام پرداخت هزینه‌ی ماساژ، کد دریافت شده از باشگاه مشتریان شاتل را ارایه کنید تا تخفیف مورد نظر برای شما اعمال شود.

مانوماساژ با پرسنل متخصص تایلندی و ایرانی و با فضایی متفاوت و آرامش‌بخش واقع در مجموعه ورزشی باربد در الهیه است که انواع مختلفی از ماساژها را بر اساس سلایق و نیازمندی‌های متفاوت مراجعه‌کنندگان، ارایه می‌کند.

ماساژ از جمله خدمات آرامش‌بخشی‌ست که به چرخه سلامت و ایجاد نشاط و سرزندگی و رفع تنش‌های فکری و عضلانی در بدن شما کمک می‌کند و در نقاط مختلف دنیا به شیوه‌های متفاوت برای ایجاد حس شادابی و تسکین بسیاری از دردهای عضلانی به کار برده می‌شود.