سه‌شنبه 14 آبان 1398
۱۵ هزار تومان تخفیف استفاده از خدمات آنلاین نمونه‌گیری و آزمایش پزشکی در آزمایش‌آنلاین

۱۵ هزار تومان تخفیف استفاده از خدمات آنلاین نمونه‌گیری و آزمایش پزشکی در آزمایش‌آنلاین

اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند از ۱۵ هزار تومان تخفیف برای آزمایش‌های پزشکی بیش از ۱۵۰هزار تومان در آزمایش‌آنلاین طبق تعرفه دفترچه بیمه بهره‌مند شوند.

براساس توافق‌های صورت گرفته با وب‌سایت آزمایش‌آنلاین، اعضای باشگاه مشتریان شاتل می‌توانند همه‌ی آزمایش‌های پزشکی خود را در وب‌سایت آزمایش‌آنلاین ثبت یا از پکیج‌های پیشنهادی این وب‌سایت که ویژه خانم‌ها، آقایان و سالمندان طراحی شده است، استفاده کنند و علاوه بر تخفیف یاد شده از خدمات نمونه‌گیری رایگان در محل (به ارزش ۱۰ هزار تومان) بدون پرداخت هزینه‌ی رفت‌وآمد (با قیمت واقعی ۳۵،۰۰۰ تومان) برخوردارشوند.

امکان ثبت درخواست‌ها از طریق ارسال اسکن نسخه یا نام آزمایش پزشکی امکان‌پذیر است. کافی‌ست نوع آزمایش یا پکیج آزمایشگاهی مورد نظر خود، تاریخ و ساعت نمونه‌گیری و آزمایشگاه مورد نظرتان را را در وب‌سایت آزمایش‌آنلاین مشخص کنید تا خدمات در زمان مورد نظر به شما ارایه ‌شود.

این خدمات برای اعضای باشگاه مشتریان شاتل در شهرهای تهران، کرج و شهر ری قابل استفاده است.

برای استفاده از این تخفیف باید در مرحله نهایی ثبت سفارش، کد دریافت شده را در ردیفی که برای درج کد تخفیف در نظر گرفته شده است، وارد کنید، تا تخفیف مورد نظر روی هزینه‌ی نهایی خدمات اعمال شود.

آزمایش‌آنلاین یک پلتفرم آنلاین برای انجام آزمایش‌های پزشکی و دریافت نمونه در محل شماست. شما می‌توانید بدون مراجعه به آزمایشگاه و صرف زمان، نمونه‌ی خود را به دست آزمایشگاه برسانید و جواب آزمایش‌ها را هم به صورت آنلاین دریافت کنید. حتا می‌توانید آزمایشگاه مورد نظر خود برای انجام آزمایش را مشخص کنید تا آزمایش شما در همان محلی که در نظر دارید انجام شود. اگر هنگام ثبت سفارش این ردیف را خالی بگذارید، آزمایش آنلاین این آزمایش را در محل مورد تایید خود انجام می‌دهد. پس از تکمیل درخواست زمان نمونه‌گیری و زمان دقیق ارایه‌ی جواب آزمایش برای شما مشخص می‌شود و شما می‌توانید مراحل انجام یک آزمایش پزشکی را بدون مراجعه به مراکز درمانی انجام دهید.