دوشنبه 20 فروردین 1403
یک شروع تازه در بهار نو! پیشنهاد‌های جذاب شاتل برای فصل بهار

یک شروع تازه در بهار نو! پیشنهاد‌های جذاب شاتل برای فصل بهار

فصل بهار همیشه نماد زندگی دوباره، شروع‌ تازه و تصمیم‌های جدید بوده است. به‌مناسبت سال جدید و بهار نو، شاتل در جشنواره بهاری امسال، بسته‌های اینترنت پرسرعت را با تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه می‌کند. این جشنواره بهترین فرصت برای یک شروع دوباره با یک اینترنت جدید است!

در جشنواره بهاری شاتل تا 20 اردیبهشت، سرویس اینترنت پرسرعت ثابت با تخفیف‌های بی‌نظیری ارائه می‌شود!

سرویس ۱۵,۰۰۰ گیگابایتی:

این بسته برای کاربران با مصرف ترافیک بیشتر در نظر گرفته شده است. در این پیشنهاد، 12 ماه اشتراک اینترنت پرسرعت شاتل با ۱۵,۰۰۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل، تنها به قیمت ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان به کاربران ارائه می‌شود.

سرویس ۱,۵۰۰ گیگابایتی + 3 ماه اشتراک نماوا:

این بسته برای کاربران با مصرف ترافیک متوسط در نظر گرفته شده است. در این پیشنهاد، ۶ ماه اشتراک اینترنت پرسرعت با ۱,۵۰۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل به‌همراه 3 ماه اشتراک نماوا، تنها به قیمت ۴۹۰ هزار تومان به کاربران ارائه می‌شود.

سرویس ۴۵۰ گیگابایتی:

این بسته برای کاربران با مصرف ماهانه پایین‌تر در نظر گرفته شده است. در این پیشنهاد، ۳ ماه اشتراک اینترنت پرسرعت با ۴۵۰ گیگابایت ترافیک بین‌الملل تنها به قیمت ۱۴۴ هزار تومان به کاربران ارائه می‌شود.

*هزینه نصب و راه‌اندازی سرویس‌ها در جشنواره بهاری رایگان خواهد بود. امیدواریم این پیشنهادهای جذاب و به‌صرفه بتواند باعث خشنودی کاربران شاتل در سراسر کشور باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، کافیست به صفحه ویژه جشنواره مراجعه کرده یا با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.